Varulv Kungariket Död: Varulv - R1

Vilken princip ska gälla för Bosättningen?

• Total voters
    10
  • Poll closed .
Tror Anth är rödast asså. Han hade ju det där låtsasbråket med Sidd tidigare, in addition till det här spektaklet. Heng ham!
Det tror ju jag med. Det var därför jag låg på honom klockan 8. Jag trodde alla skulle ha sitt hjärtas röst då.

Jag vill också att alla minns att det var jag som först påpekade Sidds och Ants lite väl häftiga kiv.

Det tror ju jag med. Det var därför jag låg på honom klockan 8. Jag trodde alla skulle ha sitt hjärtas röst då.

Jag vill också att alla minns att det var jag som först påpekade Sidds och Ants lite väl häftiga kiv.
Bra, då hänger vi Anth

Röst: @Anthrox

Visst är det jäkligt skumt av Varulvsnestorn att hå å lägga sig innan deadline!
Å nu ligga med en slaskröst så POJ antingen åker ut eller får förmåga.
Vimes räknade naturligtvis med att byn inte skulle få tuppjuck och skita i vartenda blått skåp i hela byggnaden.

Visst är det jäkligt skumt av Varulvsnestorn att hå å lägga sig innan deadline!
Å nu ligga med en slaskröst så POJ antingen åker ut eller får förmåga.
I hans försvar är ju jag lika envis jag, utifrån principsak. Jag köpte AD och nu tänker jag hålla i detta fenomen jag hatar med hela min själ, även om det tar mig och byn i graven. Så starkt är mitt hat för AD att det nu blivit till renaste kärlek. En princip över alla andra principer.

I hans försvar är ju jag lika envis jag, utifrån principsak. Jag köpte AD och nu tänker jag hålla i detta fenomen jag hatar med hela min själ, även om det tar mig och byn i graven. Så starkt är mitt hat för AD att det nu blivit till renaste kärlek. En princip över alla andra principer.
Fast det är ju skillnad att hålla AD och ta ansvar för vad som händer efteråt, och att hålla AD och sen bara strunta i tråden efteråt.

Du visar att principer och känslor går att kombinera! 😍

Fast det är ju skillnad att hålla AD och ta ansvar för vad som händer efteråt, och att hålla AD och sen bara strunta i tråden efteråt.
Jag är så jäkla trött på hur det här blivit. Så jag tänker hålla det här. Något vett får det väl ändå finnas.

Eftersom ni kommer se att jag är grön måste ni rimligtvis hänga POJ nästa runda för att få se vad allt det här vevandet i R1 verkligen handlade om. Slöser i med tid, när ni kunde ha hängt honom redan idag menmen.

Back