Octagonal
Myrmidon
Du ska byta!Vi har drygt en timme kvar för revidering. Så, byta till Brynolf gänget?
Du ska byta!Vi har drygt en timme kvar för revidering. Så, byta till Brynolf gänget?
Försök har gjorts, församlingen vägrar lyssna. Vi är verkligen sämst på att organisera oss som by.Kan någon vänlig själ styra upp det här?
POJ ska röstas ut, men vill du kontrollera mot röstverktyget hur ställningen stod 20:00 så får du gärna göra det. Jag trodde det var Brynolf som skulle ut, men då röstläget var lika och POJ hade äldsta rösten på sig så blir det ju han som ska ut. Kan någon som kommer åt röstverktyget dubbelkolla? Jag orkar inte bråka med bokmärke och sådant just nu, är lite för trött i huvudet för den kampen.Hur står röstningen? Kom vi inte överens om att rösta ut Brynolf?
Lo and behold, a wild Vimes appeared!POJ var byns alternativ vid AD20:00. Alla försöker styra upp något annat nu riktar jag ett höjt ögonbryn och en mun snörpt i avsmak mot.

Istället för att blink blink ojoj kolla min foliehatt!-spela kan du väl skriva vad det är du tror att det betyder (mer än att jag öppnade telefonen innan jag släckte för kvällen)Lo and behold, a wild Vimes appeared!
Märkligt sammanträffande. Mycket märkligt.
Inte ens jag som är tant går och lägger mig klocka 8.Och Vimes som styrde upp det här bestämde sig för att gå och lägga sig vid åtta?
Jag väntar på att en sak till ska hända, thank you very much.Istället för att blink blink ojoj kolla min foliehatt!-spela kan du väl skriva vad det är du tror att det betyder (mer än att jag öppnade telefonen innan jag släckte för kvällen)
Nej men du ska rösta på dig själv ju!Jag kommer att lägga min röst på @Sömniga Isaac för att han verkar förstå hur jag spelar. Inte för att han är misstänkt men för att han är värd att få en fördel:
Röst: @Sömniga Isaac