Varulv Kungariket Död: Varulv - R1

Vilken princip ska gälla för Bosättningen?

• Total voters
    10
  • Poll closed .
Hur står röstningen? Kom vi inte överens om att rösta ut Brynolf?
POJ ska röstas ut, men vill du kontrollera mot röstverktyget hur ställningen stod 20:00 så får du gärna göra det. Jag trodde det var Brynolf som skulle ut, men då röstläget var lika och POJ hade äldsta rösten på sig så blir det ju han som ska ut. Kan någon som kommer åt röstverktyget dubbelkolla? Jag orkar inte bråka med bokmärke och sådant just nu, är lite för trött i huvudet för den kampen.

Det blev kaos. Först var det 4-4 och en sen röst på Brynolf. Sedan var det någon som ropade stopp. Jag tror inte att det var spelledaren men då var det den signalen som gällde.

Det var 4-4 sen la jag avgörande rösten. Inget tidigare rösten larv på AD.

Nu röstar vi på Brynolf!

Så rätta mig om jag har fel nu, men givet ställning vid AD så hade Brynolf åkt ifall BM och Octa varit inne vid rätt tidpunkt och flyttat från sina döda drev. Och nu är de inne och försöker styra om till att frångå AD? Och Vimes som styrde upp det här bestämde sig för att gå och lägga sig vid åtta? Och om POJ åker ut så kommer Brynolf få åka med jaktlaget?

Alltså allt det här är sus, och jag har en teori som jag tänker testa nu.

Röst: @Brynolf

POJ var byns alternativ vid AD20:00. Alla försöker styra upp något annat nu riktar jag ett höjt ögonbryn och en mun snörpt i avsmak mot.

Det var väldigt jämt kl20:00
4 röster på POJ (först röst)
4 röster på Brynolf
Några slaskröster

Nu ska ALLA rösta på POJ så inte tex Brynolf får nån röst och därmed kommer med jaktlaget och får nån förmåga.

Om spelare har röster på sig och tex Brynolf är grön så blir det större chans för ulvarna att nattmörda en bybo som inte lottas till jaktlaget!

Vad är röstställningen nu?

Bedrövligt att man inte ska kunna gå och lägga sig med en god bok utan att ni stökar till allt

POJ var byns alternativ vid AD20:00. Alla försöker styra upp något annat nu riktar jag ett höjt ögonbryn och en mun snörpt i avsmak mot.
Lo and behold, a wild Vimes appeared!

Märkligt sammanträffande. Mycket märkligt.

Hörni, det här är ganska långt ifrån rymdraketforskning. Så här såg det ut innan vi utropade Stopp pga Deadline:

slut1.png

@POJ, @StradhLestat och @Octagonal röstar på mig just nu. Det ska ni alltså inte göra. Låt bli det tack. Det får er att se ulviga ut.

1791226662889.png

Nu släcker jag för kvällen. Det ska fan vara NOLL röster på någon annan än POJ 22:00 ikväll, basta. Det är det jag bestämt vi kommit överens om.

Lo and behold, a wild Vimes appeared!

Märkligt sammanträffande. Mycket märkligt.
Istället för att blink blink ojoj kolla min foliehatt!-spela kan du väl skriva vad det är du tror att det betyder (mer än att jag öppnade telefonen innan jag släckte för kvällen)

Istället för att blink blink ojoj kolla min foliehatt!-spela kan du väl skriva vad det är du tror att det betyder (mer än att jag öppnade telefonen innan jag släckte för kvällen)
Jag väntar på att en sak till ska hända, thank you very much.

Back