Sömniga Isaac
Sömnig i konstanter
Så, två timmar ska spenderas till att reda ut AD nu... och vem som ska röstas ut ... muttrar något om ett groende förakt mot AD
AD är aldrig kul. Det omintetgör RÖSTKAOS OCH GAMMANAD var alltså bara kul om er kandidat vann?
Jag fick till mig att POJ ska röstas ut, då jag missuppfattade och la rösten på Brynolf först. Jag litade helt ärligt blint på de som rättade mig, i det här fallet. Antar att de har koll på läget. Känns som en underlig sak att ljuga om, då det går att kontrollera enkelt med nya röstverktyget?AD var alltså bara kul om er kandidat vann?
Ni har dock tur att en bybo, alltså jag fick utslagsrösten så det är iallafall 50/50 om ena är ulv!
Nej, men Poj och Anth är nog det.Är Anthrox och Brynolf ulvar tillsammans?
Jag röstade ju för i helvete på Brynolf precis, din strejkbrytare.Är Anthrox och Brynolf ulvar tillsammans?
Ja, eftersom det här blev så tajt, kan vi (OM någon av mig och Poj är ulv) nog dra ett par slutsatser hit och dit.Jag röstade ju för i helvete på Brynolf precis, din strejkbrytare.
Va! Jag är mer inne på att väktaren ska jobba i det tysta. Kanske ändrar mig senare men det är så jag tänker spontant.Väktaren kan outa direkt, finns ingen anledning till annat. Antingen är hen ulv eller så är hen odödlig liksom.
Jaja, vi hinner se en hel nittiotalslångfilm innan rundans slut, så det hinner nog lösa sig.Hela poängen med AD går om intet om vi har röster utanför ledande drevet nu.
Nä det har du rätt i. Men ur min högst personliga dynvinkel gjorde det ju det, eftersom du är Schrödingers ulv och jag inte är det.Jag hävdar fortfarande att det inte finns något att gå på.
Lejonkungen är 88 minuter, då är klockan 22.01Jaja, vi hinner se en hel nittiotalslångfilm innan rundans slut, så det hinner nog lösa sig.