Sidd
”Bybo”
Extra lång tid för oss att gräla om sakernas tillstånd AnthVänta, rundan slutar ju inte förrän 22!?
Varför ska vi ha två timmars marginal på deadlinen? Är vi heroinister?
Extra lång tid för oss att gräla om sakernas tillstånd AnthVänta, rundan slutar ju inte förrän 22!?
Varför ska vi ha två timmars marginal på deadlinen? Är vi heroinister?
Anders Danielsson said:STOPP!
Näej, Poj ska de va
Jag vet inte om jag älskar eller hatar dig när du gör så här...Åkej, gott folk. Alla röstar på POJ!
Hehe. Well, du har två timmar på dig att räkna röster om du vill.Jag vet inte om jag älskar eller hatar dig när du gör så här...
Ja det är lurvigt.Håller octa och bm som extra röda nu för att ha missat spel runt AD.
Jag hatar allt vad AD heter... Jag är på team Brynolfs hat mot AD från och med nu... Har absolut inte att göra med att jag är korkad eller så att göra...Hehe. Well, du har två timmar på dig att räkna röster om du vill.
Vi får hålla en uppfinnarworkshop i spelmekaniska anti-AD-incitament.Jag hatar allt vad AD heter... Jag är på team Brynolfs hat mot AD från och med nu... Har absolut inte att göra med att jag är korkad eller så att göra...
Så vi kör alltså på negativ parlamentarism här? Jag förstår (jag ska nog gå och lägga mig...)Och nu är det alltså viktigt att ALLA röstar på POJ, (alternativt lägger ned sina röster), annars är ni ute på fesens môse.