Varulv [KoK] - R4

Accepterar du ordförande Impetigos paket

• Total voters
    10
Hade det för övrigt inte sett ut som att jag ulvar med vem som helst som hade blivit slumpad till ordförande den här rundan? Fanns det något värde i att det var just Impe?
Den mesta argumentationen mot mig hade väl hållt även om Stradh blivit slumpad till ordförande?

Mitt svar (även om jag inte blivit frågad) är att det är för svårt. Ni fyra som varit ordförande vet mer men delar minimalt med info. Kanske för att skydda byn men stor risk att åtminstone någon av er snålar och ger fel info för att sabba för byn.
Lägg ner ulv.

Finns ingen logik i att Anthrox är ulv. Isåfall usel ulv. Varför ge oss massa poäng liksom

Hela spelet går ut på att få igenom paket som ger bra deals för byn. Vi fick det. Nu fick vi även lyxen att ha samma ordförande igen. Att då rösta nej är obegripligt😇
Just detta. Om vi litade på Anth en gång och vi ny har MER info så borde vi lita på honom igen. Jag tycker draget att dra förmågan är skumt planerad. Jag hade väntat in det mer och kollat vad Imp hade tänkt men det hade varit mitt spel. Det som är mest surt är att vi tappade både Häger och imp som ordförande...

Jag föreslår Sysp som eller Brynolf som ny ordförande.

Tänkte byta hela tiden, har jobbat hela dagen och gick in nu. Ulvarna sitter nog nöjda.

Jag kunde inte lita på Anthrox förra rundan.

Sen gav han byn 2 poäng. Nu har denne mitt fulla förtroende.

Sen jiddrar jag lite ibland för att få igång diskussioner men det är en annan femma. Spelet är stundtals lite svårbegripligt också så då kanske jah ibland skriver saker utan att fatta exakt vad som händer.

När jag läst igenom allt nu är det i mina ögon klarare.

Jag litar inte på @Impetigo

Om Impetigl skulle vara god är denne smart nog att inse att det är klart @Anthrox tog tillbaka ordförandeskapet efter hot om uteslutning. Nu ser jag att Impetog röstar nej, ergo Impetigo är ond😇

Oklart vad @Brynolf och @Empiricus tänker.

Varför röstar ni nej när Anthrox via handling gjort det som var bäst för byn? Hade varit ett dumt ulv-move att ge oss två poäng.

Nu får vi lita på Anthrox tills motsatsen är bevisad. Väljer vi att aldrig lita på någon kommer vi stenförlora. Ibland måste man hålla fast och löpa hela linan ut för att ha en chans att vinna.

Hade Anthrox svikit oss förra rundan hade det varit en annan femma.

Litar nog mest på @Brynolf som ordförande i det här läget, blir svårare och svårare 😄

Brynolf röstar nej till en ordförande som gett oss poäng och trots det vill du göra Brynolf till ordförande??

Är du en ulv som ligger på rösta ja sidan för att ni ska dela er lite? Ni röstar på olika saker, tycker du inte Brynolfs spel är märkligt?

Back