Nejdå, ingen ulv här. Jag räknar med att Brynolf byter till ja, jag tycker han har resonerat vettigt och han har inte varit inne på ett tag. Tycker du har spelat upp dig rejält men osäker på var jag har dig, har mer i Brynolfs spel än så länge som jag kommer med om, övriga har jag väldigt svårt att lita på just nu.Brynolf röstar nej till en ordförande som gett oss poäng och trots det vill du göra Brynolf till ordförande??
Är du en ulv som ligger på rösta ja sidan för att ni ska dela er lite? Ni röstar på olika saker, tycker du inte Brynolfs spel är märkligt?
2) Impe har redan avslöjat vad det är för förmåga. Siande, ifall det påverkar folks beslut.Blir ju intressant att se om:
1) Ulv-Anthrox väljer att falla på svärdet för att ulvarna insett att det är bra att bli utröstade för mer Sheeple så länge de inte åker ut allihopa.
2) Vad Anthrox får för förmåga och om han kommer hinna nyttja den innan nattmord.
3) Om ny ordförande blir nattmördad.
Ulvarna borde inte ha råd med ett mord till? Om de har det är nattmordet antingen billigare än vi tror eller så har de mer poäng än vi tror = nån av de tidigare ordföranden har varit ulvar,
Och som sagt om 1) känns det som en väldigt omständlig ulvplan om målet är att få en extrapoäng varje runda. Also, då hade jag ju som sagt röstat igenom 2-3 förra rundan.Blir ju intressant att se om:
1) Ulv-Anthrox väljer att falla på svärdet för att ulvarna insett att det är bra att bli utröstade för mer Sheeple så länge de inte åker ut allihopa.
2) Vad Anthrox får för förmåga och om han kommer hinna nyttja den innan nattmord.
3) Om ny ordförande blir nattmördad.
Ulvarna borde inte ha råd med ett mord till? Om de har det är nattmordet antingen billigare än vi tror eller så har de mer poäng än vi tror = nån av de tidigare ordföranden har varit ulvar,
Sluta svamla och ulva. Rösta ja sidd.Sidd tänker göra så här nu innan vi kliver upp på spelning
Vi kommer inte framåt som by om vi inte lyckas syna spelets regler.
Anth behöver spela förmåga nu som grönar denne.
Jag väljer glädjen å röstar Jazz![]()
Aha, missade det.2) Impe har redan avslöjat vad det är för förmåga. Siande, ifall det påverkar folks beslut.
Om nattmord kostar 2 har de råd med ett även denna rundan.
Ja förutom om du hade en 2-3 förra gången och en 2-3 nu... men jag är galen nog att tro på dig igen.Och som sagt om 1) känns det som en väldigt omständlig ulvplan om målet är att få en extrapoäng varje runda. Also, då hade jag ju som sagt röstat igenom 2-3 förra rundan.
Mer sannolikt att de tar ut en annan bybo. Snart har vi grönat halva fältet och vi måste slumpa ulvar...Aha, missade det.Ja, då är det ju väldigt troligt att du blir mördad om du inte är ulv.
Tänker så gott det går med en 3,5 månaders bebis och på de sista dagarna av semestern. Så jag följer mest via mobilen och försöker göra bra poster från huvudet och det jag läst.Oklart vad @Brynolf och @Empiricus tänker.
Varför röstar ni nej när Anthrox via handling gjort det som var bäst för byn? Hade varit ett dumt ulv-move att ge oss två poäng.
Nu får vi lita på Anthrox tills motsatsen är bevisad. Väljer vi att aldrig lita på någon kommer vi stenförlora. Ibland måste man hålla fast och löpa hela linan ut för att ha en chans att vinna.
Hade Anthrox svikit oss förra rundan hade det varit en annan femma.
De kommer ju inte mörda mig eftersom jag fortfarande måste röstas utAha, missade det.Ja, då är det ju väldigt troligt att du blir mördad om du inte är ulv.
Jag är nog fortfarande mest för idén att jag röstar ut mig själv, om någon ska röstas ut.Nu räknade vi ju lite på detta innan (Hägerstrand och ja förra rundan) också men vi kanske behöver döda av ulvarna. Hålla deras poäng låga och bli av med dom.
Då kan det finnas en poäng i att chansa och försöka få ut exempelvis @Big Mama eller @Impetigo
@Anthox helt upp till dig. Förslagsvis @Imeptigo då denna inte spelar som en bybo just nu.
Du får ju rösta ut dig själv men jag känner hellre att.du röstar ut mig eller någon av de som du faktiskt chansar på är ulv (host BigMama)De kommer ju inte mörda mig eftersom jag fortfarande måste röstas ut
Dig vill jag ju inte rösta utDu får ju rösta ut dig själv men jag känner hellre att.du röstar ut mig eller någon av de som du faktiskt chansar på är ulv (host BigMama)
Samma här. Mosig i huvet men jag kan inte komma bort ifrån mina "de har samma färg" och "det är jävligt o-ulvigt att sno ordförandeskap från en ulv".Det sagt så är jag böjd att byta till att acceptera Anthrox paket
Samma här. Mosig i huvet men jag kan inte komma bort ifrån mina "de har samma färg" och "det är jävligt o-ulvigt att sno ordförandeskap från en ulv".
Kombinera dessa två och vi har en sjysst dag för byn.
MEN jag tycker som sagt absolut att Anth ska skicka vidare 2-3an som nåt slags kvitto.
Ändrar min röst till ja.
Sitter och korrigerar paketet as we speak, så sätter Kräkmedel i sprit (Bybopoäng: 2 Ulvpoäng: 3) Till att skickas vidare.Samma här. Mosig i huvet men jag kan inte komma bort ifrån mina "de har samma färg" och "det är jävligt o-ulvigt att sno ordförandeskap från en ulv".
Kombinera dessa två och vi har en sjysst dag för byn.
MEN jag tycker som sagt absolut att Anth ska skicka vidare 2-3an som nåt slags kvitto.
Ändrar min röst till ja.