Varulv [KoK] - R4

Accepterar du ordförande Impetigos paket

• Total voters
    10
Jag kan ju förvisso rösta ut Stradh, är han bybo så är det ju inte direkt någon förlust om han inte tänkt vakna till liv snart, och är han ulv som hängt i ulvchatten hela spelet så kanske vi kan börja överväga att ta ut alla ulvarna?

Jag har spelat in hitz. Bli miljonär på mudik verkar ju lätt?! 1. Skaffa Garageband 2. Spela in hitz. 3. Bli miljonär! Hädanefter kommer jag bli känd som DJ Bazze.

Nåväl. Tillbaka till spelet. Jag tror på Impetigo. Jag tror också på Anthtox, men hänger inte med i alla svängar där. Har rödtst ja till paketet i alla fall.

Jag har spelat in hitz. Bli miljonär på mudik verkar ju lätt?! 1. Skaffa Garageband 2. Spela in hitz. 3. Bli miljonär! Hädanefter kommer jag bli känd som DJ Bazze.

Nåväl. Tillbaka till spelet. Jag tror på Impetigo. Jag tror också på Anthtox, men hänger inte med i alla svängar där. Har rödtst ja till paketet i alla fall.
Hela spelet kokar åt alla håll och kanter, men Basse är coollugn :ROFLMAO: ❤️

Eller vänta! @Sysp hellre än @Brynolf ! @Anthrox är du med på det? Brynolf är jag lite skraj för.

Och sluta skicka paket med 2-3 mellan ordförande! Vi kan ändå inte lita på folk känns det som och om en ny ordförande är ulv…

Eller vänta! @Sysp hellre än @Brynolf ! @Anthrox är du med på det? Brynolf är jag lite skraj för.

Och sluta skicka paket med 2-3 mellan ordförande! Vi kan ändå inte lita på folk känns det som och om en ny ordförande är ulv…
Alltså, det är inte upp till mig, jag sätter det namn som byn röstar fram. Ju mindre jag har med beslutet att göra, desto mindre risk finns det att det gynnar ulvarna.

Napoleon var egentligen ryss (Bybopoäng: 2 Ulvpoäng: 0)
Osäker på om jag sagt det.

Back