Om paketet röstas igenom får jag Sidd en förmåga som ser jäkligt bra ut för byn.
Ska jag outa detta.
Eller är det för bra för ulvarna om de fattar vad för förmåga som Sidd får (så nattmördar de denne) eller att de ser då vilken förmåga som försvinner ur spel?
Den här posten är superulvig och bara brusig, i en situation där det enda Sidd ska göra är att posta poängalternativen.
@fjodorsenuba
Jag vill fatta status på dig.
Jag vill hemskt gärna stämma av med dig (utan att vi outar för mkt för ulvarna!!!!) vilken förmåga som du nu INTE fick.
Klarar vi det fjodde

Hur är det relevant i sammanhanget vad Fjodde inte fick för förmåga? Det finns fyra förmågor, och de slumpas till varje ordförande. Vad menar du, Sidd, på att vi skulle kunna utläsa av att Fjodde blivit erbjuden en väktartjänst liksom?
Hjälp mig att fatta reglerna här.
Jag trodde alla 3 förslag fjodde skrev att denne fått av SL skulle ”vaskas” om vi röstade nej.
Varför har du fet-markerat 1-1 och inte strukit över?
Vad har jag missförstått?
Även den här posten är ju superbrusig när alla står och väntar på poängalternativen. Varför svart bälte i att inte läsa reglerna?
Det här är svårt i natten
1- Jag skall alltså välja ett av dessa 3 förslag.
2- Utse en ny ordförande: Impetigo.
3- Nominera nån till utröstning (ja SL använder ordet utröstning!): fjodorsenuba
Vilket förslag tycker ni jag ska välja vid punkt1?
Det här kan ju knappast vara en ärligt ställd fråga? Om du får valet mellan att äta en broccolibukett, skjuta dig själv i foten eller hugga av dig själv handen. Vad väljer du då?
Jag behöver även vägledning i ang förfarandet med vad som ska nomineras, föras vidare och kastas
Jag tycker det känns som att du spelar dummare än vad du är under i princip hela R2, och det är nog det som gör att jag inte litar på dig alls i nuläget.
Rätt uppenbart att en Ulva-fjodde alltså skickat 0-3 förslaget vidare.
Stämmer det då att ulvisarna hade otur med chansningen om siffrorna på de andra 2 förslagen - det råkade alltså bli 1-1 som jag fick som fjodde då borde ljugit om: där var det nån bybobättre siffra som försvann.
Fjodde talade sanning om att 0-3 fanns med för denne skickade ju detta förslag vidare till mig.
Detta betyder även att ulvalaget nu har flufftexten på 3 förslag med sig i spelet vilket vi måste räkna med.
Och sen slår det snabbt om till att vara solklart att Fjodde gjort något suspekt? Du kan ju liksom inte hoppa från extrem osäkerhet till hur allt går till, till att i nästa andetag vara bensäker på att Fjodde gjort något fel. Du kan inte låtsas som att du inte alls förstår spelet någonstans, så pass till den grad att du är osäker på vilket paket du som ordförande ska lägga fram som förslag när två av dem är hål i huvudet, och sen direkt attackera Fjodde på regelgrund.
Lägg av.
”Å fjärde sidan” ska alltså betyda att Sidd är ulv

långsökt!
Kolla vad jag skriver och försöker få rätsida på det här

tillsammans med er.
Vettigast förstås att få bort fjodde om vi nu landar i att det inte är sannolikt med så dåliga poäng till byn på 6 förslag som det påstås nu.
Denne drog lite rövare redan i R1 och varför skulle jag som har dennes siffror att luta mig mot gå upp i kamp om det om jag vore ulv?
Vore väl redigt korkat.
Hade en ulvtjatt stoppat i så fall.
Typiskt ulvsvar här. Vi läser givetvis det du skriver, men det (som synes ovan) håller ju en rätt stor diskrepans med verkligheten (samt i kombination med att du tog en timme på dig, med multipla poster innan, för att göra något så enkelt som att posta vilka poängalternativ som fanns).
Varför är det vettigast att "få bort" Fjodde? Varför är han mindre trovärdig än du? Om han varit ulvordförande finns det väl ingen som helst anledning till att han inte bara såg till att 1-3 paketet röstades igenom? Varför skulle en ulvordförande medvetet vilja försöka styra sitt paket mot att bli nedröstat?
Byn kommer väl inte vidare i VJVS-spelet om vi inte börjar kolla upp färg på spelare.
Sätt inte epitetet ”trollning” på mina inlägg som nåt slentrian nu tack.
Mkt troligare att Fjodde dragit en vals.
Samma sak igen med denna brunsmetning av Fjodde. Varför är det troligare att Fjodde är oärlig i den här situationen? Kom med ett exempel på det. För det är ju liksom inte så att du ställer dig osäker här (som du gjorde med regelförståelsen tidigare i rundan), utan du aktivt svartmålar Fjodde till att vara ulv i situationen.
Stämmer att det är en ändring när jag noggrannare läst infon.
Vilket jag tydligt skriver.
1 organisation.
Tror du en ulv skulle missa denna viktiga detalj? Tror du jag Sidd luras och låssas missa detta och i en post trycker in nåt felaktigt om att ulvarna snabbare närmar sig sitt mål…nej…jag snabb-nojjade först.
Men hur menar du att du kan ha läst fel på fluffet till att först hantera tre olika organisationer, till att bara hantera en organisation? Hur menar du att det fluffet skulle vara utformat egentligen? Är det oklart om något tillhör en organisation eller inte? Du var ju säker på att det gav 3 organisationer till ulvarna först, så då måste det ju ha funnits något informationsbärande eller? För varför skulle du annars komma till den slutsatsen?
Tror jag ångrar mig på en punkt här, det är ganska mycket i Sidds spel som är ulvigt.