Vimes
Gallerix
!Paxen said:Som det har varit så har jag senast röstat ja för presidentens förslag, just for the hell of it. Jag känner mig ovanligt snurrig ang hela konceptet och tänkte helt enkelt köra på. Anledningenen till att jag inte har skrivit så mycket i denna tråd än så länge är för att jag inte har haft ork.
Imorgon kan jag som tidigast försöka inbringa hjärnan i spelet och försöka hitta infiltratörerna, men som det är nu så kommer det inte gå riktigt.
Paxen, du behöver inte känna att du måste lusläsa tråden för att försöka hitta infiltratörer i texten. Det fina med det här spelet är att det ju antagligen fungerar att ge fan i vad som skrivs och bara arbeta utifrån resultaten av uppdragen utan att man gör bort sig. Jag tror visserligen helt säkert att vi är hjälpta av att försöka analysera det som sägs i tråden, men har du inte ork tycker jag inte att någon skugga ska falla över dig om du istället begränsar ditt engagemang till de hårda grejerna (omröstningarna, nomineringarna och uppdragen).