Nekromanti [Infiltratör] Intresseanmälan, 5-10 stycken

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Recca said:
Cassius said:
Tyr said:
Cassius said:
Skrev ett PM precis till Data, jag är också gärna på ifall det är möjligt. Trodde deadline var idag men såg nu att jag hade läst fel.
Det ska inte vara några problem. Vi är inte 10 spelare ännu och du hann före deadline med ett par timmars marginal. :gremsmile:
Hahaha. Jag är fan dum i huvudet! :gremsmile:
Ni två måste vara infiltratörer ihop, det märks på den vänliga tonen i inläggen.
Säger infiltratören.
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Recca said:
Cassius said:
Tyr said:
Cassius said:
Skrev ett PM precis till Data, jag är också gärna på ifall det är möjligt. Trodde deadline var idag men såg nu att jag hade läst fel.
Det ska inte vara några problem. Vi är inte 10 spelare ännu och du hann före deadline med ett par timmars marginal. :gremsmile:
Hahaha. Jag är fan dum i huvudet! :gremsmile:
Ni två måste vara infiltratörer ihop, det märks på den vänliga tonen i inläggen.
Om du säger det så liter jag på dig blint.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Recca said:
Recca said:
Påstående: Den grupp som väljs av presidenten får inte vara lika stor till antalet som antalet bybor medger, för då fungerar inte spelet. Jag kan presentera bevis för det här uttalandet :gremwink: men jag tänkte se om Han kan bekräfta att presidentens grupp är mindre till antalet än antalet bybor.

Fråga: Är det så att gruppens antal är flytande och presidenten bestämmer från gång till gång hur många denne vill ta med på uppdraget?
För i så fall tillkommer en ny aspekt av strategi. T.ex: Om antalet bybor är 5 och antalet infiltratörer är 3-4 så ska gruppen vara minst 3 stor men kan vara 4-5 stor också.
Om gruppen skulle bestå av 5 personer när antalet bybor är 5 totalt så innebär det att bybor måste protestera mot uppställningen i samtliga fall om de skulle finnas i gruppen som inte blir vald. Det känns som en felkonstruktion om det skulle funka så.
Även om det var så skulle väl infiltratörerna protestera lika högljutt när de inte väljs? Infiltratörerna kan dessutom välja att slänga in en framgång istället för ett sabotage, så det där är inget vattentätt system ändå, dessvärre.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,453
Location
Helsingborg
Anmälan är nu stängd. Vem som helst får nu säga att de vill vara med, men kommer i så fall hamna i reserven med chans att hoppa in om någon försvinner.

/Han som kan säga att det är väldigt viktigt att ingen försvinner för det kommer att paja spelet
 
Top