Idag har jag köpt...

Jarnhand

skriver KRÄL
Joined
26 Jan 2023
Messages
46
Location
Uppsala
Inte idag men i onsdags! och inte köpt men lånat på bibblan! Isle of Ixx av skullfungus och Frontier Scum av Karl Druid, båda är mycket lovande läsning och kanske blir det köp längre fram. Uppskattar verkligen fyllereglerna i Frontier Scum - både att man flippar två stats, och "Going on a bender" -kul regler!
 

Botulf

Rage Paladin
Joined
25 Dec 2008
Messages
1,209
Nyligen så dök mina beställda LotR 5e böcker upp. Beställde rubbet. Nu är frågan om man kan hålla sig från att beställa TOR 2ed versionerna härnäst...
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,260
Location
Örebro
Dagens loot med både gammalt och nytt!

The Red Sign och Lair of the Hidden är böcker som jag letar efter länge. De släpptes i sluttiden av min tid som Vampire-spelare men jag var så inne på mitt eget då att jag inte längre köpte böcker. Nu när jag börjat med Vampire igen är det dock två av de böcker som står högst upp på ni. Önskelista - och nu har jag äntligen fått tag i dem. 😍

Sedan kom Daniel Lehtos kickstarter för Den brända jorden. De förhandstittar man fått gjorde mig väl inte sådär jätteimpad över layouten och utseende, men nu när jag håller det i min hand? Wow säger jag bara! Snyggt jobbat, Daniel Lehto! ❤🖤❤

Överlag en bra postdag!
IMG_3169.jpeg

IMG_3170.jpeg
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,148
Phew, jag duckade den kulan. När jag kollade på SF-bokhandelns rea i förmiddags hade de 7th Sea 2e till halva priset (299 kr isf 599 kr). När jag kollade nu var den slutsåld. Annars hade jag haft slut på Köpfritt-frikort 🤣
 

Fnord

Veteran
Joined
14 Sep 2010
Messages
136
Blev lite mer World of Darkness för min del. En kombination av Tradera och Collector's Point. Vart förvånad över hur de gamla böckerna faktiskt gick på, framför allt Mummy som jag av någon anledning trode skulle vara ganska dyr, men jag gav 150kr för den. Sedan så kom också mitt exemplar av "Den Brända Jorden" vars kickstarter jag backade.

IMG_20240309_073227.jpg
 

Gerkub

Gelékub
Joined
8 Mar 2021
Messages
1,319
Phew, jag duckade den kulan. När jag kollade på SF-bokhandelns rea i förmiddags hade de 7th Sea 2e till halva priset (299 kr isf 599 kr). När jag kollade nu var den slutsåld. Annars hade jag haft slut på Köpfritt-frikort 🤣
Såg den i butiken häromdagen, verkar som den finns kvar på hemsidan också? (Inte att beställa men i butikerna) Rea på rean verkar det som så nu är den nere på 149 kr https://www.sfbok.se/produkt/7th-sea-rpg-2nd-edition-core-rulebook-171787
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,148
Last edited:

Ekorren

Warrior
Joined
10 Nov 2009
Messages
297
Location
Gävle
Har inte köpt något idag, men i går fick jag Interface RED Vol 3 i brevlådan. Jag är överlag inte så förtjust i hur Cyberpunk är som rollspel men gillar genren så mycket att i morgon är det session 32 på den här kampanjen.
 
Top