Nekromanti I väntan på nya SAGA

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,999
Location
Ereb Altor
Måns;n121937 said:
Arrgh! Jag beställde tre stycken, och de kommer att skickas separat så det blir dyr frakt! :) Jag kommer alltså att ha två ex över. Jag kan tänka mig att sälja dem till underpris. PM:a
SÅLT!
 

Klaatu

Swordsman
Joined
7 Dec 2000
Messages
558
Location
Videnmark
MHGames;n121986 said:
Det har blivit fixat i den tryckta versionen...[/url]
Du kan även ta bort Niklas Brandts namn från förteckningen över illustratörer. Han har inte skapat någon bild som är med i DrakSaga.
 

MHGames

Veteran
Joined
25 May 2011
Messages
32
Klaatu;n121992 said:
Du kan även ta bort Niklas Brandts namn från förteckningen över illustratörer. Han har inte skapat någon bild som är med i DrakSaga.
Ah, ja just det! Jag hade en av hans bilder förut, men fick ta bort den för att den inte fick plats, tack Klaatu för påminnelsen, ska fixa till det med en gång!

Draksaga kommer inte att gå att ladda ner på Drivethru under en till två dagar för att ändringarna ska godkännas först, jag säger till när den är tillgänglig igen.
 

hakanlo

Hero
Joined
25 Oct 2008
Messages
976
Location
Södra stockholm
Då var det köpt från Lulu. Så om upp till 17 dagar så... (tusan vad dyr frakt om man inte tar snigelalternativet!)
 

MHGames

Veteran
Joined
25 May 2011
Messages
32
Ja, tyvärr är det så, jag var så pass otålig att jag tog det näst dyraste alternativet - 3-8 dagar, kostade nästan 19 dollar för bara frakten. Nåväl, jag ser fram emot att få hem den tryckta boken:)
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,717
Dök upp en kod idag för gratis frakt med långsammaste frakten: USMAIL10. Giltig till 8 oktober.
 

MHGames

Veteran
Joined
25 May 2011
Messages
32
I skrivande stund har det beställts 17 tryckta böcker och 26 nedladdningar har gjorts på Lulu och jag vill passa på att tacka så mycket för de frivilliga donationerna!
 

MHGames

Veteran
Joined
25 May 2011
Messages
32
Oj! Där ser man:) För mitt eget spel har jag sålt totalt 62 tryckta böcker och 5 PDF-er, men det är över en tidsperiod på fem-sex månader och hälften av dessa har jag själv köpt in och krängt till släkt, vänner och arbetskollegor genom att vara extremt påflugen och tjatig:)
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,717
Jag passade på att beställa några extra ex av boken för jag tänkte att jag antingen kan skicka dem vidare eller kanske kasta dem på kids/bibliotek här i stan.
 

Flanell

Veteran
Joined
26 Nov 2015
Messages
47
Efter att ha läst igenom den tryckta versionen av DrakSaga (1.2) har jag några enkla funderingar samt små korrigeringar.

Vilken är den korrekta grunden för färdigheten rörelse? I färdighetslistan på s.33 samt under färdighetsbeskrivningen på s.34 anges STY men på rollformuläret MOT.

Under förflyttning på s.11 anges värdena 12m/10m men i stridskapitlet på s.40 anges 10m/8m. Vilket är korrekt?

Under myntssystem på s.25 anges två olika växlingskurser. 1gm = 100sm = 1000km samt 1gm = 10sm = 100km.

Rollformuläret har två uppsättningar styrka/initiativbonus -rutor men saknar rutor för motorik/initiativbonus.

Det hänvisas fortfarande till Monster & Magi i texten på s.3 och 4.

Annars måste jag säga att det är en trevlig liten bok och att jag också blivit sugen på att beställa ett exemplar av Mörka Sagor.
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,077
Location
Göteborg
Trådnekromantik eftersom jag sent omsider funderade på att skriva ut PDF:en.

Innehållsförteckningen är konsekvent 2 sidor fel.

Detta är version 1.2.
 
Top