Konvent Gothcon 2026

Har börjat styra upp planerna för besöket. Lutar åt att jag och en polare kommer ned torsdag eftermiddag och stannar till lördag morgon.
Hur funkar det med konventspuben? Vart brukar den hålla hus, eller är den flygande? Behöver man stå på en lista?

Då var det klart då. Allt fixat och dessutom spelleda. Och så har jag fått med mig en vän som aldrig har varit på liknande evenemang och har inte heller egentligen spelat rollspel heller, men är väldigt intresserad och vill kolla in och se hur det funkar och ta stegen och börja spela.
Då kan jag rekommendera drakar & demoner drakborgen-turneringen. Extremt kravlöst evenemang! In - hitta skatter - (överlev) - ut!

Har börjat styra upp planerna för besöket. Lutar åt att jag och en polare kommer ned torsdag eftermiddag och stannar till lördag morgon.
Hur funkar det med konventspuben? Vart brukar den hålla hus, eller är den flygande? Behöver man stå på en lista?
Senaste åren har den varit på samma ställe, infomation och anmälan till den kommer nog som vanligt postas här av de ansvariga.

Ooto heter stället, promenadavstånd från konventet. Mysiga lokaler.

Last edited:
Anmäl er till Drakar och Demoner: Drakborgen-turneringen nu! Jag behöver fler spelare :) det kommer bli skoj! Fredag 14-18.

Bokat och klart. Hotell Lorensberg från torsdag till söndag. Någon annan än jag bokar spelsessioner i år (tack och lov!). Ser fram emot spelnörderi och dålighetsliv i dagarna fyra-

Fixat med hotell och resa! Det blir en blixtvisit för min del, möjligen med pub på torsdagen (om jag inte kraschar i hotellrummet), definitivt med Troubleshootersspelledande två pass på fredagen. Ska bli kul - första gången på Gothcon sedan 1997 (om jag minns rätt)!

Jag har också fixat med boende! Eller alltså, jag har till slut fått jobb i Göteborg och ska flytta in hos flickvännen på Hisingen lagom till GothCon, så det är fritt fram att fira mig i dagarna tre. 🥳

Ska spelleda nåt pass De fördömda, och så tar jag nog med mig lite retro-indie till det jubilerande Indierummet. Vore kul att få in något figurspel också, Rost & Röta eller Hjärnor kanske.

Som det verkar se ut nu, med bristen på rum för Rollspel, och småhintande om att vissa kanske hamnar i korridorerna för att spela, så har jag insett att korridoren där jag tänkt spelleda (Spindelkonungen) för Sonen och hans spelkompis från Varberg (+ familjer), troligen kommer vara upptagen av officiella evenemang. Så resulterar det i att vi nog gör det spelandet på Hotellet Lorensberg någon av dagarna istället. Det går ju fort att gå till och från konventet ändå
EDIT. Vi bor alltså på Lorensberg

Last edited:
Verkar vara massor av folk här som ska bo på Lorensberg, jag själv också. Vi kanske får ha en WRNU-meetup vid hotellfrukosten.

Verkar vara massor av folk här som ska bo på Lorensberg, jag själv också. Vi kanske får ha en WRNU-meetup vid hotellfrukosten.
Jag är där med familjen.... Sambon och 10åriga sonen.... Det var inte så många barn vid frukosten där förra året, så vår lilla trio blir nog lätt att identifiera

Det är standard. (Fast varken i år eller förra har jag lyckats boka där.)

Det är standard. (Fast varken i år eller förra har jag lyckats boka där.)
Japp - har bott där de senaste tre-fyra åren. Testade att bussa mig hem till Borås någon gång, men det är fasen inte görbart längre. För mycket sov- och konventstid som försvinner trots att det går bra och många bussar.

Funderar däremot på om man kan göra någon WRNU-meetup på allvar. Konventspuben är väl den officiella sådana, men det vore ju kul om man kunde ta ett kort på forumfolk på samma sätt som vi gjort på Medeltidsveckan nu i några år.

Om man bara vill komma och säga hej en snabbis pga familj med sig, kan man göra det då eller är det supermegaviktigt att man anmält sig?
Vi brukar alltid öppna konventspuben kl 18 på skärtorsdagen. Anmälan är ett krav (slutet sällskap osv.) men det går i nödfall att göra i insläppet när man anländer. Av planeringsskäl ser vi gärna att så många som möjligt anmäler sig i förväg, men det är ingen bindande anmälan och inträdet betalas på plats.

Jag har också fixat med boende! Eller alltså, jag har till slut fått jobb i Göteborg och ska flytta in hos flickvännen på Hisingen lagom till GothCon, så det är fritt fram att fira mig i dagarna tre. 🥳

Ska spelleda nåt pass De fördömda, och så tar jag nog med mig lite retro-indie till det jubilerande Indierummet. Vore kul att få in något figurspel också, Rost & Röta eller Hjärnor kanske.
Hjärtligt välkommen till Hisingen!

Hemresan för familjen är numera bokad och betald också. Men usch vad de inte gör det lätt för folk att åka tåg när de är lediga. Man säljer verkligen inte in tåg som transportmedel. Omvägen "snabbtåget" tar är horribel och lägger på flera timmars restid.
"SNABBTÅG" = 6 timmar och 32 minuter... OM allt går enligt plan dvs... förra året blev det "tågkö" på ngn sträcka när vårt tåg hade letat sig inåt landet på omvägen (fortfarande inge rörelse mot destinationen i det läget) som la till 1,5 timmars restid på det hela :(
1772994174399.png

Nu var det visserligen ett par år sedan jag var på GothCon senast, men jag är smått konfunderad över rollspelsschemat. Tidigare har upplägget varit två pass per dag fredag-lördag (10-15, 16-20) med ett femte pass söndag förmiddag. Nu kläms det in tre pass per dag fredag-lördag (10-14, 14-18, 18-22). Nog för att det alltid är trevligt med fler potentiella arr, men hur är det tänkt att hinna från ett pass till ett annat när det ena tar slut just som det andra tar vid? Särskilt för spelledare som behöver förpassnack och så vidare.

Är det tänkt att man då ska skippa eftermiddagspasset (14.18), eller endast spela då i och med att det krockar både fram och bak? Antar att båda alternativen funkar, men blir det inte lite väl mycket dödtid?

men hur är det tänkt att hinna från ett pass till ett annat när det ena tar slut just som det andra tar vid?
Som jag förstått det är det inte tänkt att man ska hinna mellan passen utan att man ska spela som mest vartannat pass. Syftet med det nya upplägget är att skapa utrymme för fler spelpass och ge fler personer möjlighet att spela men det blir då samtidigt mindre speltid per person.

Grottkräl (jag) har fått ett nytt rum. Jag huserar med Askfågeln (Fenix) och Fria Ligan.

Kom på drop-in-rollspel och passa på att köpa det nya tillbehöret till Ath Ungols Hemlighet - spelkort!

Som jag förstått det är det inte tänkt att man ska hinna mellan passen utan att man ska spela som mest vartannat pass. Syftet med det nya upplägget är att skapa utrymme för fler spelpass och ge fler personer möjlighet att spela men det blir då samtidigt mindre speltid per person.
Makes sense, tack för infon. Får väl köra allmänt konventsstrosande på eftermiddagarna.

Funderar däremot på om man kan göra någon WRNU-meetup på allvar. Konventspuben är väl den officiella sådana, men det vore ju kul om man kunde ta ett kort på forumfolk på samma sätt som vi gjort på Medeltidsveckan nu i några år.
Jag är för,
Konventspuben känns inte längre som ett WRNU event för mig, så mycket folk som inte är WRNUare.

Det är inte en kritik emot puben, jag tycker om den. Jag bara saknar känslan av att det är ett WRNU event.

En rejäl bunt dubbelsidiga färgutskrifter på 100gram papper kom just. Beställde i måndags ;)
Pregens från både grundboxen och bokserien och tomma karaktärsblad för DoD23
Pregensen för DoD ska användas på Gothcon för sonen med kompis(ar) att ta sig igenom Spindelkonungens Pyramid :D
Sen har jag också dubbla uppsättningar av Arkivariens hemlighet (Väsen) karaktärerna, samt pregens och reference sheets till Star Trek adventures. att användas någon annan gång(er)
Riktigt nice kvalitet och så på utskrifterna och bra pris :)
1773947103881.png
1773947131579.png

För mig blir det lite poddinspelningar, två paneler, och så kommer vi hålla i speltest för våra nya fältslagsregler till DoD23! Det är Anders Blixts gamla regler från Gigant som vi reviderat och gjort om för att skapa lite mer Mirth & Mayhem! ;-)
Allt som allt, lite mindre stressigt än förra året, men fortfarande lika mkt kul grejer!

Det har strulat till sig lite så vi är nu en spelledare kort till De fördömda-arrangemanget Döden i dimman. Om någon skulle känna sig sugen på att spelleda ett pass, i första hand lördag 18-22 men det kan gå att byta, så vore det uppskattat. Det tråkigare alternativet vore att avboka ett pass som en spelgrupp redan hunnit anmäla sig till.

Samma här! Vi har tappat en spelledare till turneringen I Drakar och Demoner - Ath Ungols Hemlighet (Drakborgen).

Vi saknar en 6e SL. Om någon vill spelleda från 14-18 på fredag så skrivs ett meddelande till mig :)

Jag och tre kollegor till mig kommer köra upp för att besöka mässan. Vart skulle ni säga är det smartaste stället att parkera?
På Hvitfeldtskas skolgård och i de större P-husen runt om kring ligger priset på 32kr/tim. Gatuparkeringar längs de större gatorna runt omkring ligger på 18kr/tim och på mindre gator kan man komma ner till 12kr/tim. Sedan gäller det ju att hitta en ledig plats på dessa billigare platser...

Om det inte går att hitta någon ledig plats till rimligt pris i närheten, så brukar det finnas gott om plats på den stora parkeringen vid Medicinaregatan för 10kr/tim. Men då är det cirka 1½ km bort från konventet. En bit att gå, men det finns ju spårvagn (linje 7) som tar er bort till Kapellplatsen nära konventet.

Last edited:
På Hvitfeldtskas skolgård och i de större P-husen runt om kring ligger priset på 32kr/tim. Gatuparkeringar längs de större gatorna runt omkring ligger på 18kr/tim och på mindre gator kan man komma ner till 12kr/tim. Sedan gäller det ju att hitta en ledig plats på dessa billigare platser...
Jag säger som jag brukar bara för att provocera; pengar är inget problem!
Jag betalar utan några som helst huvudbryn lite mer för att slippa gå lite längre.

Jag tycker att det är förkastligt at jag inte kan betala med ädelstenar eller duploner. Tack för länken landkrabba! 🙏 😁
Sådana betalmedel godtas i de mer "shady" delarna av hamnen. Vilket du som erfaren pirat självklart är van vid. Ni gållde det dock droskupoställning en bit från hamnen, då gäller helt annan kutym!

För den som vill ha mer Troubleshooters i sitt liv just på Gothcon finns några platser kvar på fredagens pass 14-18:

För den som vill ha mer Troubleshooters i sitt liv just på Gothcon finns några platser kvar på fredagens pass 14-18:
Verkar vara lite svalt intresse det passet för det finns även platser över till De fördömda (med den eminente @Bifur som spelledare). Min gissning är att folk vill optimera sitt spelande och i första hand väljer att spela 10-14 + 18-22. Med GothCons nya schema för spelpassen, utan pauser mellan, är det enda chansen att hinna två bokade pass per dag.

Var tvungen att boka om schemat för att kunna vara med på Fenix Awards, så nu börjar vi fredagen med ett pass Nordiska väsen. Ska bli kul att testa!

Verkar vara lite svalt intresse det passet för det finns även platser över till De fördömda (med den eminente @Bifur som spelledare). Min gissning är att folk vill optimera sitt spelande och i första hand väljer att spela 10-14 + 18-22. Med GothCons nya schema för spelpassen, utan pauser mellan, är det enda chansen att hinna två bokade pass per dag.
Räknar kallt med att de flesta pass slutar något tidigare, så att iaf "mina" spelare ska hinna springa vidare.

Hur ser Indierummet ut nuförtiden, går det fortfarande att spela The Daughters of Verona där? (inte varit på konvent sedan före coronan, så jag har helt tappat kontaken med verkligheten.)

Hur ser Indierummet ut nuförtiden, går det fortfarande att spela The Daughters of Verona där? (inte varit på konvent sedan före coronan, så jag har helt tappat kontaken med verkligheten.)
Det brukar fortfarande finnas. Kommer dock inte ihåg vem som brukar ta med det. Har för mig att det senast spelades på LinCon förra året.

Hej
Åker till gbg själv och besöker Gothcon för första gången, kommer vara nere från torsdag till söndag. Ingen av mina vänner hade möjligt att hänga på. Har skrivit upp mig på en del spelpass och undrar vad man inte bör missa som första gången besökare. Finns det sociala event under dessa dagar man evt kan gå på som sker i samband med konventet?

Hej
Åker till gbg själv och besöker Gothcon för första gången, kommer vara nere från torsdag till söndag. Ingen av mina vänner hade möjligt att hänga på. Har skrivit upp mig på en del spelpass och undrar vad man inte bör missa som första gången besökare. Finns det sociala event under dessa dagar man evt kan gå på som sker i samband med konventet?

Hej
GothConpuben torsdag kväll är ett ytterst trevligt arrangemang.

Jag brukar också rekommendera de olika brädspelsturneringarna och indierummet för de som kommer utan egen spelgrupp.

GothConpuben torsdag kväll är ett ytterst trevligt arrangemang.

Jag brukar också rekommendera de olika brädspelsturneringarna och indierummet för de som kommer utan egen spelgrupp.
Dessutom brukar det finnas ett gäng brädspelsbarer som arrangeras av olika spelföreningar som har spel till utlån. Där går det att anmäla intresse om att vara med på nästa spelomgång (eller för den delen få tips om olika spel som kan passa en beroende på preferenser).

Hej

Konventspuben på torsdag kväll brukar vara trevlig.

Fenix Awards som går av stapeln på fredag 18-19 kan vara kul att kolla in.

Bland butikerna finns flera spelmakare och tillika forumiter att surra med.

Eftersom GothCon släppte fler spelpass i onsdags finns även en del lediga platser till rollspelen.

Halloj igen! Jag söker med ljus och lykta efter en 6e spelledare då en SL behövde ställa in.

Det är till Mästerskapen i Drakar och Demoner - Ath Ungols Hemlighet (Drakborgen). Om du ska dit och kan tänka dig vara SL mellan 14-18 på fredag så hör av dig! Det vore så trist att behöva ställa in ett bord.

Hej
Sedan kan man ju flanera runt i butikerna också. Speciellt i rum N205 där man kan tjöta med mig (om man lyckas få en syl i vädret - jag är världens pratkvarn när jag kommer igång). :D

Snaaaart!

Hoppas få träffa så många som möjligt av er på puben i morgon kväll.

På själva konventet kommer jag mest att bära en kaffekopp mellan kafeterian och olika rum i Norra.
Men perfekt då kan du sitta vid mitt bord några timmar på fredag och kränga Drakborgen medan jag modererar min turnering ;)

Last edited:
Men perfekt då kan du sitta vid mitt bord några timmar på fredag och kränga Drakborgen medan jag modererar min turnering ;)
Vem ska då transportera min kaffekopp, va? Det tänkte du inte på.

Jag utgår från att jag som vanligt åker till göteborg och bor hos min hyfsat närboende kamrat. Och att jag som vanligt mest töntar runt ett par av dagarna – inte deltar i några arr, inte spelar eller spelleder något på konventet. Håglöst tittar in i butikerna, pliktskyldigt köper något. Hejjar på en massa forumiter (detta är huvudskälet att ens dyka upp).

Men i övrigt mest sitter hemma hos kamraten och umgås med denne.
Nu är det iaf klart att om man råkar på mig och petar på mig så finns det en chans att man kan få titta på ett alldeles för mörkt provtryck av Mutant Chronicles: Luna City Blues…

Absolut inte rätt tryckeri eller papper och det saknas fortfarande ett par illustrationer, men det kändes rätt att åtminstone testa att få ut boken i fysisk form för att ha något att klämma och känna på efter flera års jobb…

Efter en jävligt kämpig höst och vinter ska det bli kul att få åka på Gothcon. Hoppas träffa lite folk på puben, i helmgastbutiken och spela med många av er indierummet.

Ses i morgon

Gissa vem som legat uppe och kräkts med feber hela natten. Ska ta en dag, har något slags fåfängt hopp om att det bara är någon matförgiftning, men det ser rätt brunt ut, tbh.

Ordentligt bitter, hade precis hunnit få mina Teufelsamling-exemplar som jag skulle saluföra, och sett asmycket fram emot att spelleda @pellejones Drakborgen. Det störigaste av allt är att det har varit väldigt mycket förhandlande med min familj för att få komma iväg :(

Last edited:
Gissa vem som legat upp och kräkts med feber hela natten. Ska ta en dag, har något slags fåfängt hopp om att det bara är någon matförgiftning, men det ser rätt brunt ut, tbh.

Ordentligt bitter, hade precis hunnit få mina Teufelsamling-exemplar som jag skulle saluföra, och sett asmycket fram emot att spelleda @pellejones Drakborgen. Det störigaste av allt är att det har varit väldigt mycket förhandlande med min familj för att få komma iväg :(
Å nej! Vi lider med dig. Krya på dig kvickt, och så får vi se till att ses på något annat konvent under året.

Så surt @verlandes. men om det är någon tröst verkar du inte vara ensam om det här. Har hört två andra bekanta från vitt skilda håll förtälja liknande berättelser. Sköt om dig och krya på dig. :heart:

Gissa vem som legat uppe och kräkts med feber hela natten. Ska ta en dag, har något slags fåfängt hopp om att det bara är någon matförgiftning, men det ser rätt brunt ut, tbh.

Nej! Bu för baciller!

Jag kommer till Gbg imorgon. Missar därmed konventspuben, men om någon eller några vill styra upp en öl imorgon kväll vore det roligt 😊

Hittade en spelledare på ålata nr 6 men jag tappade nu en spelledare till 🫠

Sååååå någon som är sugen?? Har tre spelare som inte får vara med annars tyvärr.

Jag är nu i Göteborg. Skall bara fiska upp min väska och ta en flygbuss.

Jag tänkte promenera från Scandic Rubinen till puben runt 18 eller så om någon vill göra mig sällskap.

Nej va faen, fan va trist. Hoppas att du blir bättre snart så att du eventuellt kan ta dig dit ändå. Jag håller tummarna för dig.

På tal om sjuka...
Vår halfling från vår lilla spelgrupp skrev i gruppen igår att hen inte kunde följa med.
Asså, jag blev så himla depp, ända tills jag kom på att det var 1 april. Då kunde jag mig mest dum.
Men men, vi, jag och tre rookies kommer upp på lördag lagom till lunch hoppas jag. Vi lär väl ses inne bland kaffekoppar och tärningar tänker jag.
Funderar på om jag ska ha på mig min pirathatt bara för att visa att det är jag.:unsure:

Är det doften av det nya släktet "kotte/igelkotting/kottefolk" jag känner?
Asså, min första tanke var någon nattfolksgalning som utan att vara någon ledare samlar stora skaror av nattknytt och annat bös, varpå Igg den Karvade mer eller mindre av misstag tar dem med på plundringståg i norra Zorakin, där man av naturliga skäl förfasas över deras framfart och brutalitet. Med rå styrka och en elak krigsmålning av svart kastanjkräm - rökandes nattkåda - drar Igg den Karvade fram. Söker. Och förgör!

Detta gör såklart klanhövdingar, de benäldste och andra överkämpar vansinninga, då nattfolken trots allt har struktur och långsiktiga planer. Något som Igg den Karvade helt missat, eller bara struntar i. Han tar natten som den kommer, och den kommer oftast med våldsamma festligheter!

Last edited:
Asså, min första tanke var någon nattfolksgalning som utan att vara någon ledare samlar stora skaror av nattknytt och annat bös, varpå Igg den Karvade mer eller mindre av misstag tar dem med på plundringståg i södra Zorakin, där man av naturliga skäl förfasas över deras framfart och brutalitet. Med rå styrka och en elak krigsmålning av svart kastanjkräm - rökandes nattkåda - drar Igg den Karvade fram. Söker. Och förgör!

Detta gör såklart klanhövdingar, de benäldste och andra överkämpar vansinninga, då nattfolken trots allt har struktur och långsiktiga planer. Något som Igg den Karvade helt missat, eller bara struntar i. Han tar natten som den kommer, och den kommer oftast med våldsamma festligheter!
Asså, det här är ju kul! Misfit bland misfits! Ok, nu är han fan etablerad!

Ska till GothCon imorgon för första gången sedan Gothcon XVII, då volonterade jag som "träl"? i garderoben och spelade AD&D 2:ed tills ögonen sved. Ska bli kul!
Nostalgi_TN_GC17-150x150.png

MOST WANTED
Du som ännu inte har bokat upp lördagskvällen.
Söker (efter sent avhopp) en spelare till Western lördag18-23.

Last edited:
Så kul att ha avverkat en dag på GothCon! Tänkte avsluta kvällen med lite pilsner. Är dock här helt själv och har noll koll på Göteborg. Kan någon rekommendera en trevlig bar?

Så kul att ha avverkat en dag på GothCon! Tänkte avsluta kvällen med lite pilsner. Är dock här helt själv och har noll koll på Göteborg. Kan någon rekommendera en trevlig bar?
Mitt gäng är på väg till Foxes. ingen aning om kvaliteter där dock.

Mitt gäng är på väg till Foxes. ingen aning om kvaliteter där dock.
Tack för tipset! Kollar nog in det stället, ser jag er där kommer jag och morsar 😊

Idag kommer jag att finnas i Lehto Spel & Medias monter ca 12-15. Kom gärna förbi och säg hej. Där finns även De fördömda, Ur askan i elden och en massa annat att köpa för den som vill.

Alldeles straxt nu börjar jag röra mig mot konventet. I vanlig ordning ber jag om ursäkt på förhand för att jag är urusel på att komma ihåg kopplingen namn + ansikten så bli inte förvånade eller förolämpade om jag ser förvrirrad ut om ni hälsar! =)

Hela gårdagen (utom sista timmen) spenderades i närheten av Gothcon och i dess anda.
Heldag på hotellet Lorensberg.
Min familj (sambo och son 10år) samt spelkompisfamiljen som är varbergsbaserade (Mamma. Pappa, son 13, dottrar 10 och (6-7?). Spelade spindelkonungens pyramid
Det jag inte räknat med var att ALLA ville göra egna karaktärer, så där gick en hel del tid innan vi började spela. Vid 13ish tog vi paus för mcD påfyllnad och spelade sen vidare till 1730, imnan vi gick upp till Gcon för en snabb vända i butikerna och Gothmojjemiddag (för min familj).
Vi hann långt ifrån klart, men den argsinte demonen Putch är besegrad. Det gick hem hos kidsen rejält.
Sonen sa de skrämmande orden vid lunchen när jag frågade hur det var och om han hade kul. "Det är ok", vilket jag ver för honom är besvikelse eller missnöja. men inte katastrof. Dock var det efter lite fiskande för att han nästan missade hela striden med Spinn och Dell. Han hade envisats med att klättra upp för pyramidens baksida, ensam, medan de andra tog trappan upp.
Så ja, framgång på vad jag ville uppnå. Vi ska se om vi kan få till ett slutförande via discord framöver. Det var iaf alla kidsen jättepå!
Jag har inte haft 7 spelare sen yngre tonåren då jag spellet. Så det var en udda känsla.
EDIT: de tre äldre kidsen hade också lyckade spelpass dagen innan med STOR (cyborg lett av @Sigstus), där jag kunde berätta innan vad jag trodde skulle funka för dem. Och det gjordes galant (lite yngre spelare och sinne än vad jag tror STOR normalt har), samt ett pass med västspelsrunmet riktade till de yngre spelarna.
MYCKET lyckat med "smitta med rollspel" för min son med andra ord, vilket var mitt huvudmål med Gothcon. 3 pass, alla gick hem den här gången. Nu när tröga pappa lyckats förstå formeln för sonen.

Attachments

• 1775368195538.jpg
    1775368195538.jpg
    63.6 KB · Views: 36
Last edited:
För min del var årets Gothcon kortare än vanligt, åkte hem igår eftermiddag.

Middag med @Henkedge @Paal @luddwig på torsdagen och sedan pub, med fler bekanta ansikten än jag vågar försöka mig på räkna upp. Kul i alla fall att prata med alla.

På fredagen spelade jag först Thespian med @Caserio (vars konto verkar vara borta igen...) och @Joel och två icke-forumiter. Mycket roligt. Sedan SLade jag Döden i dimman (De fördömda) åt @luddwig. Kul pass. Resten av kvällen ägnades åt socialiserande.

Lördagen blev det bara ett kort pass The Job med @Vicotnik, Otto (som finns men vars nick jag glömmer) och två icke-forumiter. Sedan blev det inget mer spelat innan hemfärd.

Kul konvent som vanligt men lite tunt med spel för mig. Jag var visserligen sen på att styra upp anmälan men jag tror inte årets upplägg gynnade mitt spelande i alla fall. Förhoppningsvis bättre flöde nästa år.

Back