Mogger
Hipsteranka
Kommer hänga i Helmgasts monter imorrn om man vill snacka om Ereb Altor. Eller Iggy Pop.
Iggy Pop i Ereb Altor då?Kommer hänga i Helmgasts monter imorrn om man vill snacka om Ereb Altor. Eller Iggy Pop.
Iggy Altor eller Ereb Pop?Iggy Pop i Ereb Altor då?
Utmaning antagen!Iggy Pop i Ereb Altor då?
Är det doften av det nya släktet "kotte/igelkotting/kottefolk" jag känner?Utmaning antagen!
Asså, min första tanke var någon nattfolksgalning som utan att vara någon ledare samlar stora skaror av nattknytt och annat bös, varpå Igg den Karvade mer eller mindre av misstag tar dem med på plundringståg i norra Zorakin, där man av naturliga skäl förfasas över deras framfart och brutalitet. Med rå styrka och en elak krigsmålning av svart kastanjkräm - rökandes nattkåda - drar Igg den Karvade fram. Söker. Och förgör!Är det doften av det nya släktet "kotte/igelkotting/kottefolk" jag känner?
Asså, det här är ju kul! Misfit bland misfits! Ok, nu är han fan etablerad!Asså, min första tanke var någon nattfolksgalning som utan att vara någon ledare samlar stora skaror av nattknytt och annat bös, varpå Igg den Karvade mer eller mindre av misstag tar dem med på plundringståg i södra Zorakin, där man av naturliga skäl förfasas över deras framfart och brutalitet. Med rå styrka och en elak krigsmålning av svart kastanjkräm - rökandes nattkåda - drar Igg den Karvade fram. Söker. Och förgör!
Detta gör såklart klanhövdingar, de benäldste och andra överkämpar vansinninga, då nattfolken trots allt har struktur och långsiktiga planer. Något som Igg den Karvade helt missat, eller bara struntar i. Han tar natten som den kommer, och den kommer oftast med våldsamma festligheter!
Asså, det här är ju kul! Misfit bland misfits! Ok, nu är han fan etablerad!
Mitt gäng är på väg till Foxes. ingen aning om kvaliteter där dock.Så kul att ha avverkat en dag på GothCon! Tänkte avsluta kvällen med lite pilsner. Är dock här helt själv och har noll koll på Göteborg. Kan någon rekommendera en trevlig bar?
Jag var där nyss. Det var najs.Mitt gäng är på väg till Foxes. ingen aning om kvaliteter där dock.
Tack för tipset! Kollar nog in det stället, ser jag er där kommer jag och morsarMitt gäng är på väg till Foxes. ingen aning om kvaliteter där dock.
Johnny Foxes? Finns det gamla haket ff? JävlarMitt gäng är på väg till Foxes. ingen aning om kvaliteter där dock.