Det gjorde jag förra året, samt att vi försökte att ha en SL-middag kvällen innan, dock blev det ganska halvlyckat resultat. Först och främst är det blandat hur mycket folk använder och tycker om sociala medier, så för de som inte är aktiva eller för den delen bekväma blev det inte direkt en belöning, snarare tvärtom. Det gjorde också att det blev ganska blandat mängd aktivitet och att det inte gick att använda som en samlad informationskanal, då inte alla tog del av den. Dessutom betydde det att jag som arrangör behövde maila alla, fråga om de har Facebook och be dem lägga till mig som vän (eller ta deras namn och göra det) för att sedan lägga till dem i chatten och skapade ganska många extra steg. Det hela slutade därför med att chatten inte blev väldigt aktiv i någon större utsträckning och slutade med mer jobb än belöning, vilket var varför jag inte hade det i år igen. Att äta middag innan med SLs var kul, men återigen ganska tidskrävande och inget som inte gick att ta på uppstarten innan passen.