Rangertheman
Myrmidon
DĂ€r kom standees 
Och Vinterskogens hemligheter, som PDF
Och Vinterskogens hemligheter, som PDF
NÀr FL konstaterar att det Àr för mycket pengar. "Vi mÄste bli av med pledgers!"Vid vilken nivÄ tror ni vi fÄr ankor som spelarras?
Ja, men absolut, det vara bara ett överslag i stunden. Antal böcker spelar ocksÄ in, inflationen Àr inte heller en obetydlig faktor etc.Beror pÄ hur man rÀknar. Det kanske drar in mest pengar av de som inte bygger pÄ annans IP frÄn annan media, men det Àr ju ocksÄ rÀtt höga produktionskostnader. Mest rÀttvist Àr att kolla pÄ antal backare och dÀr drog Dragonbane/Drakar och Demoner in över 11,5K personer.
Verkligen. Fysisk som addon vore trevligt.Ăr Vinterskogenomslaget ett nytt verk av Bonner, eller har den illustrationen synts tidigare i ngt sammanhang? Jag kĂ€nner inte igen den (men Ă€r ingen Trudvangexpert).
Hoppas pÄ fysisk bok för den.
Mer Àn Avatar Legends men mindre Àn CosmereEnligt Kicktraq sÄ gÄr kampanjen mot 97 miljoner⊠njae, fÄr nog kolla igen om nÄgra dagar nÀr det stabiliserat sig!
Jag ska Àrligt sÀga att jag inte vet. Det blir ju en rÀtt annan "best" att ha med reglerna ocksÄ, och dÄ Àr mina kunskaper om omfÄngsberÀkning för rollspel rÀtt bristfÀlliga.Verkligen. Fysisk som addon vore trevligt.
Har @Magnus Seter lov/insikt om att berÀtta om regelboken blir mycket tjockare jÀmfört med DoD:s?
Vi har ocksÄ rÀknat med större textmÀngd Àn DoD, sÄ typgrad och kÀgel har justerats för att fÄ in fler tecken per rad och fler rader per sida (sisÄdÀr 20 % mer text per uppslag).Jag ska Àrligt sÀga att jag inte vet. Det blir ju en rÀtt annan "best" att ha med reglerna ocksÄ, och dÄ Àr mina kunskaper om omfÄngsberÀkning för rollspel rÀtt bristfÀlliga.
/M
Bulturerna, arkerna, thorkaalerna osv.Wildfolk upplÄst nu som folkslag, Àr det motsvarande Bulturerna pÄ svenska?
Jag lyfte detta i Kickstartern, jag vill ha mitt modiga slung-vevande blomfolk tillbaka30 miljonersnivÄn skulle jag gissa!
PÄ en allvarligare ton sÄ undrar jag om Wellihalldyas kommer finnas med som spelbart folkslag. De var ju rÀtt styvmoderligt behandlade i Riotminds böcker och om Zvorda Àr ett töjmÄl, sÄ kÀnns det som att halvlÀngdsfolket nog inte Àr med. Kanske inte nÄgon större förlust, men de vore mysiga att ha med i Jorges bestiarium i alla fall.
Det gÄr att vÀlja dela upp betalningen i tre (mÄnatligt) om det hjÀlper.SvÄrt det hÀr, mycket pengar för alla fyra böcker, men mycket innehÄll ocksÄ.
Ett annat tips om det svider, Ă€r att bara pledga en bok (eller ingen om du inte vill) och sedan lĂ€gga till saker nĂ€r du kan, under den tid som pledgemanagern Ă€r öppen â vilket torde vara minst ett halvĂ„r. DĂ€r gĂ„r det att lĂ€gga sk late pledges, Ă€ven pĂ„ limited edition-saker. Du hjĂ€lper sĂ„klart inte till att lĂ„sa upp saker i kickstartern men man ska ju inte mĂ„ dĂ„ligt över för tung utgift vid ett tillfĂ€lle.SvĂ„rt det hĂ€r, mycket pengar för alla fyra böcker, men mycket innehĂ„ll ocksĂ„.