Rangertheman
Myrmidon
Där kom standees 
Och Vinterskogens hemligheter, som PDF
Och Vinterskogens hemligheter, som PDF
När FL konstaterar att det är för mycket pengar. "Vi måste bli av med pledgers!"Vid vilken nivå tror ni vi får ankor som spelarras?
Ja, men absolut, det vara bara ett överslag i stunden. Antal böcker spelar också in, inflationen är inte heller en obetydlig faktor etc.Beror på hur man räknar. Det kanske drar in mest pengar av de som inte bygger på annans IP från annan media, men det är ju också rätt höga produktionskostnader. Mest rättvist är att kolla på antal backare och där drog Dragonbane/Drakar och Demoner in över 11,5K personer.
Verkligen. Fysisk som addon vore trevligt.Är Vinterskogenomslaget ett nytt verk av Bonner, eller har den illustrationen synts tidigare i ngt sammanhang? Jag känner inte igen den (men är ingen Trudvangexpert).
Hoppas på fysisk bok för den.
Mer än Avatar Legends men mindre än CosmereEnligt Kicktraq så går kampanjen mot 97 miljoner… njae, får nog kolla igen om några dagar när det stabiliserat sig!
Jag ska ärligt säga att jag inte vet. Det blir ju en rätt annan "best" att ha med reglerna också, och då är mina kunskaper om omfångsberäkning för rollspel rätt bristfälliga.Verkligen. Fysisk som addon vore trevligt.
Har @Magnus Seter lov/insikt om att berätta om regelboken blir mycket tjockare jämfört med DoD:s?
Vi har också räknat med större textmängd än DoD, så typgrad och kägel har justerats för att få in fler tecken per rad och fler rader per sida (sisådär 20 % mer text per uppslag).Jag ska ärligt säga att jag inte vet. Det blir ju en rätt annan "best" att ha med reglerna också, och då är mina kunskaper om omfångsberäkning för rollspel rätt bristfälliga.
/M