DoD Fria Ligans Trudvang

Beror på hur man räknar. Det kanske drar in mest pengar av de som inte bygger på annans IP från annan media, men det är ju också rätt höga produktionskostnader. Mest rättvist är att kolla på antal backare och där drog Dragonbane/Drakar och Demoner in över 11,5K personer.
Ja, men absolut, det vara bara ett överslag i stunden. Antal böcker spelar också in, inflationen är inte heller en obetydlig faktor etc.

I antal backare ligger Trudvang just nu bara typ 25a (TOR har flest med 16 596).

Sedan tar ju KS en rätt stor del av den totala kakan, och CMON ska ha sin licensdel också, om inte den betalts upfront, men det tror jag inte.

Är Vinterskogenomslaget ett nytt verk av Bonner, eller har den illustrationen synts tidigare i ngt sammanhang? Jag känner inte igen den (men är ingen Trudvangexpert).

Hoppas på fysisk bok för den.

Är Vinterskogenomslaget ett nytt verk av Bonner, eller har den illustrationen synts tidigare i ngt sammanhang? Jag känner inte igen den (men är ingen Trudvangexpert).

Hoppas på fysisk bok för den.
Verkligen. Fysisk som addon vore trevligt.

Har @Magnus Seter lov/insikt om att berätta om regelboken blir mycket tjockare jämfört med DoD:s? Och blir Trudvangs värld 150-200 sidor, 200-250 sidor i runda slängar?
Nämns ej i kickstartern. Vad jag sett blir det överlag mer text på sidor med bara text, men ändå nyfiken på ~ sidantal.

Back