Nekromanti Forumspeldagar?

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
Re: Mitt kungarike för en lokal! [OT]

jag har hittills aldrig träffat någon privatperson som har ens ett flipperspe

min bror har faktsikt ett, men jag tror han har gömt det i en lagerlokal i Rävekärr eller nått...
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,591
Re: Mitt kungarike för en lokal! [OT]

min bror har faktsikt ett, men jag tror han har gömt det i en lagerlokal i Rävekärr eller nått...
Det finns faktiskt massor av gamla flipperspel ute. Myten om en elektronikhimmel där all elektronik hamnar när den dör är inte sann (även om argumentet om var alla räknare tar vägen är svårt att bortförklara). I stället hamnar gamla flipperspel oftast hos privatpersoner som förhoppningsvis tar väl hand om de små krabaterna.
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Undrar hur man får OT-babblarna att hålla tyst

Jag tycker verkligen att vi stora, erfarna forumiter skall sluta blubba i tråden självmant och visa att man faktiskt kan (och skall) göra det innan en moderator är framme och bryskt viftar med sitt pekfinger.
Du menar att vi ska föregå med gott exempel? Hmmm... Kanske något man får börja tänka på då. Men jag tror väl mest att det är just vi stora, erfarna forumiter som babblar mest OT...
Men iofs kan man väl försöka förhindra nya OT-förrövare...

/Balderk
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Re: Undrar hur man får OT-babblarna att hålla tyst

och visa att man faktiskt kan (och skall) göra det innan en moderator är framme och bryskt viftar med

*pekfingrar OT:arna*

/Alexander Gyhlesten
 
Top