Okej, då fattar jag... Jag har inte märkt någon sådan tendens, men jag har åandra sidan inte provat. Man kanske får ta och testa någon gång.Visst går det, men vi har kommit fram till att spelet blir mer koncentrerat om man sitter upprätt i bra stolar. När man halvslappar i en soffa slår det genom på stämningen i spelet.
Egentligen inte, 202 kvadrat. Fyra spelbara rum (egentligen ett till men jag har inte stolar så det räcker...). Vill man spela ett scenario med dammsugartema så har serverrummet en lämplig ljudmiljö och då kan man ta in en sjätte spelgrupp...
Okej... Bor du själv eller har du en fru eller något? För en person är väl 202 kvadrat rätt mycket ändå?
Allvarligt talat, hur många datorer äger man inte om man behöver en fabrikslokal på 600 kvadrat för att kunna förvara dem ordentligt?
De kanske bara sparar ammunition inför stormningen av ditt hus?
Faktiskt så går jag och funderar lite smått på en utbyggnad så snart jag betalt av de lån jag har nu.
Vad fyller du upp allt med egentligen?
Okej, iofs så lär väl 30 (40?) talet datorer ta sin lilla plats. Om du dessutom har möbler(!) så är det väl förståeligt... Två soffor hade du väl också. Vad har du för mer hemelektronik då?Huvudsakligen hemelektronik, men även möbler.
Okej, iofs så lär väl 30 (40?) talet datorer ta sin lilla plats.
Vad har du för mer hemelektronik då?
Aha... ett tiotal är ju ändå mer än de flesta... Är det många gammla datorer eller är de rätt/väldigt nya allihop? Kanske de gammla som du inte har uppkopplade iofs... mp3 jukebox? Låter väl som en trevlig idé. Har du mycket mp3 filer eller?Nja, egentligen har jag för närvarande bara ett tiotal uppkopplade. Kommer väl att skaffa några till snart för att avlasta ett par av servrarna och för att ha en som MP3-jukebox.
Det vanliga, några TV-apparater, några videos, DVD, ett par musikanläggningar, en packe skrivare, flipperspel, playstation (1 & 2), mikrovågsugn, fjärrkontroller och sånt. Inget konstigt.
Jag är tveksam till att folk har mer än en skrivare alls (och definitivt högst en som används)
jag har hittills aldrig träffat någon privatperson som har ens ett flipperspel
Det förvånar mig att ingen har varnat den här tråden.