Nekromanti Forumiter i Skellefteå?

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,560
Någon som är peppad på ett rollspelsfika under nästa vecka? I så fall, vilket dag/tid kan passa? Spontant föreslår jag i alla fall Café på bit som samlingsplats. Det känns som Skellefteås klart speligaste ställe att fika på.
 

mirandir

Veteran
Joined
15 Jan 2016
Messages
70
Jag är gärna på. Helst kvällstid i slutet av veckan (torsdag eller senare). Kan annan tid/dag också. Men det är betydligt osäkrare.
 

Anaythea

Veteran
Joined
19 Jul 2016
Messages
21
Enda lediga kvällen jag har i veckan är onsdag, men sedan efter NerdCon i Umeå till helgen (som jag hoppas någon av er ska på? Om ni följer med på fredag kväll så kan ni få vara med på introduktionsäventyr i Coriolis, se separat tråd) så har jag mycket mer tid.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,560
Anaythea kan bara onsdag, .133 jobbar eventuellt 70+ timmar och för mirandir passar torsdag eller senare bäst. Själv är jag bokad måndag, tisdag och fredag. Ska dessutom troligtvis spela rollspel med Wyldstorm på onsdag. Så... vad säger ni om nästa vecka? :)
 

Anaythea

Veteran
Joined
19 Jul 2016
Messages
21
luddwig;n192396 said:
Ska dessutom troligtvis spela rollspel med Wyldstorm på onsdag. Så... vad säger ni om nästa vecka? :)
1. Får jag vara med?
2. Tror att jag är ledig större delen av den veckan så javisst.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,560
Anaythea;n192397 said:
1. Får jag vara med?
2. Tror att jag är ledig större delen av den veckan så javisst.
1. Det är Wyldstorm som håller i trådarna så jag överlåter till honom att svara.
2. Det låter lovande.
 

Anaythea

Veteran
Joined
19 Jul 2016
Messages
21
luddwig;n192398 said:
1. Det är Wyldstorm som håller i trådarna så jag överlåter till honom att svara.
2. Det låter lovande.

OK, det blev inte något med det med andra ord. Men jag är fortfarande på om det blir fika.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,560
Vad säger ni alla om torsdag? Fika på kvällen eller rent av en middagsburgare på Max (eller motsvarande)? :)
 

soulsailor

Veteran
Joined
13 Feb 2013
Messages
48
Location
Skellefteå
Bor i ursviken i skeå, bodde i umeå under några år men flyttade tillbaka för ca 2-3 år sedan då jag vart less på umeå.
 

Anaythea

Veteran
Joined
19 Jul 2016
Messages
21
luddwig;n193523 said:
Vad säger ni alla om torsdag? Fika på kvällen eller rent av en middagsburgare på Max (eller motsvarande)? :)
Gärna lite längre fram, typ när som helst nästa vecka.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,560
Anaythea;n193549 said:
Gärna lite längre fram, typ när som helst nästa vecka.
Funkar också för mig. Vad säger övriga potentiella deltagare?
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Jag kommer ha skola nu framöver på måndag och torsdag till 15 ungefär, det blir varje vecka. Just till veckan jobbar jag hela tisdag I stort sett och onsdag till tre. Jag känner mig lite jobbig här ;)

Men inte tisdag, och måndag, onsdag, torsdag efter tre. Fredag till söndag rätt så ledig vad jag vet ;)

Men passar inte det tycker jag ni Andra kan träffas ändå, jag kan joina nästa gång då :)
 

mirandir

Veteran
Joined
15 Jan 2016
Messages
70
Har inget jobbschema än för nästa vecka så om vi pratar dagtid vardagar före c:a 18.30 och lördag c:a 15.30 så är det osäkert.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,560
Att alla ska kunna vara med verkar som en utopi. Nästa vecka är måndag-torsdag från klockan 17 och framåt i alla fall att föredra för min del.
 

Wyldstorm

Swordsman
Joined
22 Apr 2003
Messages
786
Location
Skellefteå.
Först.. Jättelessen för att jag tokmissat detta förrns nu.

Anaythea: Den gruppen är rätt knökfull, tyvärr.

Men vi kan ju ta den där fika'n som snackas om och kanske nån ids starta en ny grupp?
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,560
Wyldstorm;n193986 said:
...tokmissat detta...
Du får sluta vara så provokativ att du blir avstängd från forumet hela tiden Wyldstorm. :wink:

Och mycket bra att du fixade en doodle Anaythea. Jag hade tänkt göra det men jag kommer inte åt forumet på jobbet och innan jag väl tagit mig hem hade minnet svikit.
 
Top