Nekromanti Forumiter i Skellefteå?

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Uppdaterar lite bara, jag har nån sorts ryggskott eller liknande som gör det rätt svårt att sitta så jag inväntar.. Bättring. Innan jag kan komma på fikat, därför jag inte skrivit upp mig på doodle ännu.

Hoppas jag är piggare då så jag hör av mig.

Ang. Coriolis är jag iofs lite sugen men har inte bestämt mig än ;)
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,571
Måndag den 14:e är bästa alternativet hittills med tisdag den 15:e som andrahandsval för rollspelsfika. Då har Wyldstorm och .113 ännu inte fyllt i doodlen.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Kan nog tänka mig att båda dessa funkar hyfsat bra ändå men tidigare tiden måndag I sånna fall.kan skriva in det lite senare när jag pallar sitta vid datorn kanske
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Ok jag skrev in mig båda tiderna måndag och tisdag, jag är nog I Stan redan kring fyra på måndag så vet inte riktigt hur jag gör då, kanske hem och tillbaka eller så är jag där tidigare än alla andra, om det nu blev måndag ;) nån får gärna skicka pm om bestämd dag :p så jag inte råkar glömma det
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,571
Wyldstorm har fortfarande inte svarat men övriga verkar i alla fall kunna ses på måndag kl 19. Samlingsplatsen är alltså Café på Bit. Om någon är intresserad av att göra mig sällskap så lär jag äta middag på stan innan.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Vi får se, var tänkte du äta? Har inte bestämt hur jag ska göra ännu men kan hända jag hakar på det oxå
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,571
Fikat blir ikväll klockan 19 på Café på bit. Middag innan (säg omkring 17:30) på Picasso för den som är sugen.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Jag lyckades missa att vi hade föräldramöte idag, får se hur långt det drar ut på tiden... Blev lite sent ändra till imorgon oxå ;)
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,571
Tack för en trevlig kväll! Nästa gång tycker jag att vi inte bara ska prata om spel utan faktiskt spela något också. ????
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Ok, går dåligt för mitt lag men bra ni hade roligt :) mötet slutade åtta... Så gissade det blev lite väl sent (bor I hamn så måste bussa också) men.. Ja. Blir väl nån mer gång hoppas jag ;)
 

Honken

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
906
Location
Umeå
Skellefteå med omnejd inkluderar väl Umeå också va?

Som gammal skelleftebo har jag fortfarande koppling till schtaan, då jag ofta återvänder och spelar med gamla rollspelkompisar. Så man kan säga att jag fortfarande har rollspels kopplingar till staden.

/H
 
Top