wilper
Game designing like it's twenty-twentyfive.
Jag tycker att det är lite lågt tempo i Firefly-spelet. Finns det någon mer spelare som tycker så?
Isf tycker jag att vi tussar ihop våra rollpersoner, alltid finns det något vi kan bråka om / undersöka / prata om.
Isf tycker jag att vi tussar ihop våra rollpersoner, alltid finns det något vi kan bråka om / undersöka / prata om.
).