Hans E Magnusson said:Kommer det att gå få tag på en pdf av Monster! sen? Antingen att det följer med i köpet av boken eller att man kan köpa den separat?
Brokk said:Jag är av helt annan åsikt, ankor är precis vad som INTE behövs i Fantasy!De förstörde DoD och nu här med. Det är svårt att bygga upp någon känsla när Kalle Anka kommer ingående... ;-)
Men alla tycker olika. Jag får censurera bort dem om de skulle finnas med i monsterboken.![]()
Arfert Alla monster i monsterboken (och i grundboken) är [I said:optional[/I], till det Spelledaren vill ha med dem.
Jag tycker att det är kul att skriva egna spells, men jag tycker ändå magireglerna kan behöva piffas till lite, som buggen med att ju högre fysik man har desto mer skadas man av magi som riktas mot fysik ( eller är det äns en bugg?) och regler för vad det skulle kosta att summona olika monster, det senare skulle sitta fint i en monsterbok. Men annars är jag jättenöjdBrokk said:Sen skulle jag älska en liten utbrodering kring magi och dess regler.
//Brokk