Nekromanti För mycket att läsa!

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Amatör!

Hahahah! Jag försökte bara lura av dig lite böcker :gremsmile: Ta det inte så hårt! :gremsmirk:

Det påstås att depression är en sjukdom. Jag föddes deprimerad. Det är när jag inte är deprimerad som jag är sjuk.

Oj! Det lät allvarligt... :gremfrown:

/Herr Balderk Stavros
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Skryt

"Ojdå! Det var fort! För min del skulle jag bli glad om jag läste klart den på en vecka, ja kanske till och med två..."

Att läsa böcker är ingen tävling där den som läser snabbast vinner. Man ska läsa i sin egen takt och hellre ta det lite lugnt och sansat istället för att bli helt absorberad som jag brukar bli.

"Har förresten A Game of Thrones i bokhyllan, måste bara få tid att läsa den nån gång (har två delar WoT också fast de får vänta, jag har tagit en paus från den serien )"

Har du dem redan i bokhyllan så är det väl knappast någon brådska att läsa dem?

"/Herr Balderk Stavros Gammelgnu "

Nu börjar det arta sig. :gremwink:
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
Re: Skryt

klart det är brått att läsa Martins böcker!!! annars vet han ju inte vad han talar om när han vill prata bra fantasy

/netfeed, som känner att han blir mer ot för var dag som går
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Skryt

Att läsa böcker är ingen tävling där den som läser snabbast vinner. Man ska läsa i sin egen takt och hellre ta det lite lugnt och sansat istället för att bli helt absorberad som jag brukar bli.

Absorberad brukar jag också bli, fast det vara inte så länge... Jo, visst är det en tävling! Den som har läst flest böcker när han dör vinner! :gremwink:

Nu börjar det arta sig. ´

Jag vet, tänkte att du skulle bli glad :gremsmile:
 
Top