Mogger
Hipsteranka
Kejserliga sockerligan:

Vimes said:Som Wredesås manascher
Måns said:I skrivande stund harvar Wunderhundarna i Nedre Gärsgårdsligan, och det krävs seger mot Brundalen för avancemang (en måstematch!) Brundalen ligger 2:a på 24p och vi är 2p bakom, med 5 matcher kvar att spela.
Anarchclown said:Ait. Tänkte att om man är Mutant uppväxt i Hundängen med arbetarbakgrund kan man ju inte hejja på något annat.
Anarchclown said:Jo. Problemet är att det inte stod om BK Hundängen i mutantböckerna. Därför blev det Wunderhundarna.
Anarchclown said:Jo. Problemet är att det inte stod om BK Hundängen i mutantböckerna. Därför blev det Wunderhundarna.
Nej. Problemet med BK Hundängen är att de är pretentiösa skitstövlar. Jaja, Hundängen är knegarnas stadsdel. Men ska vi glömma alla andra stackars satar som inte får vara del i detta röda kollektiv?Anarchclown said:Jo. Problemet är att det inte stod om BK Hundängen i mutantböckerna.
Ghazam said:Underbart med denna diskussion här på forumet! Nu kan man även ta över Pirit KK om man vill vara med och trixa kick i gropen med oss på www.xperteleven.com!
Übereil said:Ghazam said:Nu kan man även ta över Pirit KK om man vill vara med och trixa kick i gropen med oss på www.xperteleven.com!
När ett såpass prestigefyllt uppdrag står ledigt så kan man ju inte annat än acceptera! Jag blev dock smått chockerad när jag noterade att laget redan åkt ut! Och det ur andra serien dessutom! Vad har klubbledningen sysslat med de senaste åren? Pirits största klubb hör hemma i Kejserliga Pyriska Ligan, det säger sig ju självt!
Nåväl, tredjedivisionen kommer i alla fall, för omväxlingens skull, få se på lite riktig socker nästa säsong!
Übereil
Måns said:Wunderhunderna harvar fortfarande i Nedre, och vi tänker knipa 1:a platsen nästa säsong! Basåduvet!
Übereil said:Ghazam said:Underbart med denna diskussion här på forumet! Nu kan man även ta över Pirit KK om man vill vara med och trixa kick i gropen med oss på www.xperteleven.com!
När ett såpass prestigefyllt uppdrag står ledigt så kan man ju inte annat än acceptera! Jag blev dock smått chockerad när jag noterade att laget redan åkt ut! Och det ur andra serien dessutom! Vad har klubbledningen sysslat med de senaste åren? Pirits största klubb hör hemma i Kejserliga Pyriska Ligan, det säger sig ju självt!
Nåväl, tredjedivisionen kommer i alla fall, för omväxlingens skull, få se på lite riktig socker nästa säsong!
Übereil