Nekromanti Dr Whowolf

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Mukwa said:
Jag är ledsen men jag kan inte vara med längre. Jag fick tillbaks min sista uppgift, full med hatiska kommentarer om hur usel jag är som människa för att ha producerat den här dyngan, så jag tänker avskärma mig och försöka reda ut det här. :gremfrown:
Vet ni, jag trodde det var en del av metaspelet och satt och flinade åt Mukwa. Förlåt Mukwa. Lycka till.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,381
Mukwa said:
Jag är ledsen men jag kan inte vara med längre. Jag fick tillbaks min sista uppgift, full med hatiska kommentarer om hur usel jag är som människa för att ha producerat den här dyngan, så jag tänker avskärma mig och försöka reda ut det här. :gremfrown:
Surt! Nåja, du gör rätt som hoppar av. Läge för OBD att hoppa på, kan jag tycka.

Eller Nässe! Jag ser att han lurkar i tråden!

Cissi också! Jag vet att du vill!
 

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Jag är mer nybörjare än Raven :gremlaugh: detta blir mitt första varulvspel :gremsmile: (höll nåstan på att skriva vampyrspel..... >_> )
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,598
Nej fan vad tråkigt Mukwa!

(Jag undrar ju också vilken lymmel det är som har skrivit sådär? Är det en bitter handledare utan liv eller ett rikspucko till student som ska "medläsa" exuppsats?)

Hursomhelst, ibland måste man bara sucka över livets torftighet, skaka av sig dammet och gå vidare med större och viktigare uppgifter!

Hoppas att det ordnar sig! (Och att du kanske ändrar dig?)
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Tråkigt att du inte kan vara med Mukwa. Hoppas vi får ha med dig som lurker istället. Skall försöka skramla fram någon mer för att ta din plats, för minst tolv är ett bra antal deltagare.

Jag har redan skickat PM till kända varulvsspelare här på forumet, men jag skall fråga OBD och Nässe en gång till efter era rekommendationer. Andra förslag var jag skulle kunna gräva fram en till spelare?
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
LJSLarsson said:
Tråkigt att du inte kan vara med Mukwa. Hoppas vi får ha med dig som lurker istället. Skall försöka skramla fram någon mer för att ta din plats, för minst tolv är ett bra antal deltagare.

Jag har redan skickat PM till kända varulvsspelare här på forumet, men jag skall fråga OBD och Nässe en gång till efter era rekommendationer. Andra förslag var jag skulle kunna gräva fram en till spelare?
OBD
Nässe
Arvidos
Hastfer
Möller
Cassius
Spidde
Unfair
BDG
Sapient
anth
Lu-kaazh
Ruga
Cissi
Tripp_trapp

Drog några namn ur röven.

Edit; Drog några till
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Vimes said:
Konrad Konvalj said:
LJSLarsson said:
OBD
Nässe
Arvidos
Hastfer
Möller
Cassius
Spidde
Unfair
BDG
Sapient
anth
!Paxen
Lukas
Måns
Björn den gode
Liliana
Cissi
Korpa
Har redan skickat till de flesta, men... *läser listan*... inte till Sapient, Unfair och Hastfner.

Konrad, var inte du vän privat med Hastfner? Jag tyckte att han gjorde bra ifrån sig förra gången, med tanke på att det var hans första lir, och det hade varit kul att se honom igen. Om du tar kontakt med honom skickar jag snälla PM till Sapient och Unfair.

Skall försöka ragga folk från lite andra forum också.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Larsson said:
Konrad, var inte du vän privat med Hastfner? Jag tyckte att han gjorde bra ifrån sig förra gången, med tanke på att det var hans första lir, och det hade varit kul att se honom igen. Om du tar kontakt med honom skickar jag snälla PM till Sapient och Unfair.
Jorå, har pm:at och tryckt lite på Hastfers a-hål gällande ett deltagande i ett till lir som en liten revansch. Aldrig lätt att vara rookie och varulvsspelsersättare så jag tycker absolut att han skall ta en ny chans.

Vifåse helt enkelt.
 

Hastfer

Warrior
Joined
8 Dec 2012
Messages
233
Location
Hälsingland
Såhär ser det ut för mig.
Vi fick tillskott i familjen 22/4 och nu på måndag börjar jag jobba igen. Ska jag höfta ihop något så tror jag att jag kommer kunna lägga MAX 1h/dag på liret.
Vad Dr.Whowolf och flufflir innebär har jag ingen aning om och lär inte hinna sätta mig in i det innan liret sparkar igång.

Räcker det för att kvalificera till liret är jag på. Men det är ju synd att vara med och förstöra pga dålig närvaro.

Larsson får avgöra :gremsmile:

Tillsvidare:

Röst: Mukwa
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
"Okay, det har visat sig att jag är gravid, så jag kommer inte kunna vara så aktiv. Den här gravitationen betyder alltså inte att jag är ulv, utan att jag har lite grejer på gång som rör verkliga livet. Så där har ni det."





Just kidding.

/Recca, som tatt sig ett par glas under kvällen. :gremtongue:
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Hastfer said:
Larsson får avgöra :gremsmile:
Eftersom du bara fick ta den otacksamma rollen som inhoppare i förra spelet så skulle jag tycka det var jättekul om du fick vara med från start, vilket är mycket lättare.

Dessutom, när jag fick mitt eget barn blev det många långa stunder när man försökte få klumpen att somna. Perfekta tillfällen att sitta med en iphone eller ipad i ena handen och catcha upp på varulvsspel. :)
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Anmälda:
1. Konrad Konvalj
2. Thodd
3. Recca
4. Empiricus
5. Brynolf
6. Trasapa
7. Jocke Kofot
8. Max
9. Basenanji
10. Max Raven
11. Vimes
12. Hastfner
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,598
Heja! Fint gäng!

Och efter att ha kolat in tre avsnitt av Dr Who på Netflix kan jag bara rekommendera andra att göra det.

Fluffet den här omgången kan finta en varulvsspelare bättre än hela Kanadas hockeylag tillsammans.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,335
Location
Malmö
Säg som det är. Vi har Cybermen bland oss, eller? Vi är Cybermen och behöver hitta/konvertera/delete:a Doctorn och hans assistenter? :gremwink:

"Yes, Cybermen. We were exactly like you once, but our cybernetic scientists realised that our race was getting weak."
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Max said:
Kommer jag behöva veta någonting om Dr Who serien for att kunna spela detta? :gremshocked:
Nä.

Men läs vad Larsson skrivit i den här tråden. Vi har väl haft det här snacket ett tag nu om fluffkoll eller inte.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,381
Max said:
Kommer jag behöva veta någonting om Dr Who serien for att kunna spela detta? :gremshocked:
Nä, men det är säkert en fördel att ha koll. Men hey, det här är ett lagspel, så vi kommer hjälpas åt att tolka fluffet. No worries.
 
Top