Nekromanti Dr Whowolf

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Basenanji said:
Varulvsdisko på mellanstadiet i Nora! Kom gärna utklädd!
Taget. Jag arrar det till hösten någon gång.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Brynolf said:
Vimes said:
Basenanji said:
Varulvsdisko på mellanstadiet i Nora! Kom gärna utklädd!
Taget. Jag arrar det till hösten någon gång.
Det där kan vara den bästa varulvsidé jag nånsin hört. :gremlaugh:
Jepp. Jag har fått en massa konstiga ideer på hur det ska funka, det är ju det bästa temat någonsin så...

Btw anmäler jag mig till Whowolf, nu har jag blivit sugen på att spela igen!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Vimes said:
Brynolf said:
Vimes said:
Basenanji said:
Varulvsdisko på mellanstadiet i Nora! Kom gärna utklädd!
Taget. Jag arrar det till hösten någon gång.
Det där kan vara den bästa varulvsidé jag nånsin hört. :gremlaugh:
Jepp. Jag har fått en massa konstiga ideer på hur det ska funka, det är ju det bästa temat någonsin så...

Btw anmäler jag mig till Whowolf, nu har jag blivit sugen på att spela igen!
Jag stödanmäler mig till Varulvsdisko-Delux baföatt Vimes anmäler sig till Dr.Whorulf
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Anmälda:
1. Konrad Konvalj
2. Thodd
3. Recca
4. Empiricus
5. Brynolf
6. Trasapa
7. Jocke Kofot
8. Max
9. Mukwa
10. Basenanji
11. Max Raven
12. Vimes
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
LJSLarsson said:
Anmälda:
1. Konrad Konvalj
2. Thodd
3. Recca
4. Empiricus
5. Brynolf
6. Trasapa
7. Jocke Kofot
8. Max
9. Mukwa
10. Basenanji
11. Max Raven
12. Vimes
Härligt. Nu börjar det likna nåt. :gremsmile:

Jag gillar att det blir några nybörjare, och jag gillar att Vimes är med och att Empiricus är såld på varulvsspelet. :gremsmile:

Och så är det jätteroligt att ha med Basenanji (som dyrkar mig). :gremsmile:

Jag har ingen koll på om Max Raven har spelat förr, har han det? Har du det, mr Raven?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Thodd said:
Jag är nybörjare så skall försöka att hålla mig längre än första rundan =)
Faktum är att su eftersom du är nybörjare antagligen kommer få vara kvar första rundan, oavsett hur du spelar. I varje fall om jag får bestämma ska man vara välvillig mot nybörjarna.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Vimes said:
Thodd said:
Jag är nybörjare så skall försöka att hålla mig längre än första rundan =)
Faktum är att su eftersom du är nybörjare antagligen kommer få vara kvar första rundan, oavsett hur du spelar. I varje fall om jag får bestämma ska man vara välvillig mot nybörjarna.
Faktum är att detta är ett kraftigt överlagt metaspelande från Vimes sida :gremsmile:
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Konrad Konvalj said:
Vimes said:
Thodd said:
Jag är nybörjare så skall försöka att hålla mig längre än första rundan =)
Faktum är att su eftersom du är nybörjare antagligen kommer få vara kvar första rundan, oavsett hur du spelar. I varje fall om jag får bestämma ska man vara välvillig mot nybörjarna.
Faktum är att detta är ett kraftigt överlagt metaspelande från Vimes sida :gremsmile:
Ja. Notera också hur jag skickligt planterat anledningar att vara loj och inakiv här i tråden.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Vimes said:
Ja. Notera också hur jag skickligt planterat anledningar att vara loj och inakiv här i tråden.
Jag hade oxo tänkt överleva första rundan genom att inte spela mitt a-game som tvingar ulvarna att ta ut mig i första rundan för att jag är så himla duktig helt enkelt; således förvänta er lojt spelande från mitt håll. :gremlaugh:
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Recca said:
Vimes said:
Ja. Notera också hur jag skickligt planterat anledningar att vara loj och inakiv här i tråden.
Jag hade oxo tänkt överleva första rundan genom att inte spela mitt a-game som tvingar ulvarna att ta ut mig i första rundan för att jag är så himla duktig helt enkelt; således förvänta er lojt spelande från mitt håll. :gremlaugh:
Ah, noterat.

Spelet har börjat!
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Jag är ledsen men jag kan inte vara med längre. Jag fick tillbaks min sista uppgift, full med hatiska kommentarer om hur usel jag är som människa för att ha producerat den här dyngan, så jag tänker avskärma mig och försöka reda ut det här. :gremfrown:
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Mukwa said:
Jag är ledsen men jag kan inte vara med längre. Jag fick tillbaks min sista uppgift, full med hatiska kommentarer om hur usel jag är som människa för att ha producerat den här dyngan, så jag tänker avskärma mig och försöka reda ut det här. :gremfrown:
Okay. In med förste varulvsspelsersättare OBD då, vi har ju precis börjat så det är inte så mycket att läsa in sig på. Lycka till med ditt shiiitt Mukwa!
 
Top