Nekromanti Dr Whowolf - runda 5

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Basenanji said:
Okej, då kommer några reflektioner från mig.

Uppgiven i R1, euforisk i R3
Jag var väl inte riktigt med i R1, ska erkännas. Jag är lite mätt på varulvsspel öht, samtidigt som jag snabbt i rundan fick anklagelser riktade mot mig. Då tappade jag sugen och tyckte att det var lika bra att byn fick min info grönad. Sedan i R3 blev det ju jättekul och jag gick igång som bara den, mycket för att jag då tyckte att Ian Chestertons info blev bekräftad. Det vore jätteuppskattat om ni andra ville kommentera hur ni tyckte att jag respektive Jocke Kofot hanterade vår info. Hur borde man spela?
Jag skulle kört ett försklassigt bybospel med facit om att jag inte skulle kunna bli nattdödad. Hade varit försiktig med att outa att jag hade passiv förmåga och hade eventuellt kört Miller som outning om jag hade pressats.

Jag skulle aldrig kunna spela på det sätt du gjorde eftersom jag är en sån vinnarskalle.

Men NU ska jag banne mig ta en paus från spelen. Jag märker att jag har blivit både slö och otålig. Lite "Jaja, blabla, men kan vi rösta nu?" Jag pallar inte riktigt att gå in med samma energi som förr.
Jag ska också ta en paus på grund av mina armar. De har blivit bättre men där ett tag i R2 så kändes det inte alls bra. Om Trasapas case hade varit lite vettigare så hade jag sluppit skriva så himla många gånger att jag tyckte han var mänsklighetens avskräde. o_O

Förlåt Trasapan, jag var jättedum. :gremfrown:

Min stora miss

Jag borde ju förstås ha undrat över vilka som hade passiva förmågor för att på så sätt få guidning till vem som blev konverterad i R1. :gremsuck:
Ja, jag tänkte det hela tiden, hoppas ingen funderar på K.K's passiva... Men illusionen var perfekt då, antar jag.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,335
Location
Malmö
Trasapa said:
Men det finns andra anledningar till det såklart. Det var till och från dålig aktivitet, spelar byten och mycket brus i byn från vissa bybor som spred oreda och förvirring..
Mm. Att bybor hoppade av och byttes ut hjälpte inte.

Sedan hade vi två vana varulvsspelare, en av dem riktig veteran, bland ulvarna i början samt en veteranvarulvsspelare i och med KK som bytade runda 2. Kan inte riktigt se hur det var möjligt för byn att vinna. Alltså, om varulvarna kan sitta bekvämt och fundera på det coolaste sättet att vinna, då är det något off. :gremwink:

I det här fallet, med facit i hand, tror jag inte att du skulle kortat ner rundorna. Det hade kanske hjälpt, att man inte behöver stressa in med två dagars betänketid utan att man vet speluppläggets detaljer, eller för den delen skumma igenom 60-80 inlägg på så kort tid. Visst, blir lite långdraget mot slutet på en tredagarsrunda längre fram, men nya grejer kan komma fram och det blir inte lika mastigt att hänga med. Tror jag.

Men du ska definitivt ha en eloge för att ha gjort ett lite annorlunda upplägg. :gremsmile:



Recca said:
Ja, jag tänkte det hela tiden, hoppas ingen funderar på K.K's passiva... Men illusionen var perfekt då, antar jag.
Gjorde det lite flyktigt R4 som sagt, men tiden och orken fanns inte. Men vid det laget var spelet över i vilket fall. Hade vi börjat undra över KK så hade vi ändå hängt en av Ruga/Max och rundan därpå kanske KK. Oddsen hade dock lutat åt Basse Kofot.

Lite nyfiken på vilka som räknas som erfarna varulvsspelare, f ö. Det här var mitt andra spel so far - exklusive RL-varianter, men det är helt annorlunda - så jag räknar definitivt inte mig själv som erfaren. Recca, Basenanji, Vimes, Trasapa och BDG var erfarna eller?

Thodd gjorde för övrigt ett bra jobb som nyulv. Visst, om inte KK varit ulvbete så hade Thodd varit körd, men du lärde dig fort. :gremsmile:
 

Thodd

Veteran
Joined
12 Jan 2010
Messages
191
Location
Norrtälje kommun
Max Raven said:
Trasapa said:
Men det finns andra anledningar till det såklart. Det var till och från dålig aktivitet, spelar byten och mycket brus i byn från vissa bybor som spred oreda och förvirring..
Mm. Att bybor hoppade av och byttes ut hjälpte inte.

Sedan hade vi två vana varulvsspelare, en av dem riktig veteran, bland ulvarna i början samt en veteranvarulvsspelare i och med KK som bytade runda 2. Kan inte riktigt se hur det var möjligt för byn att vinna. Alltså, om varulvarna kan sitta bekvämt och fundera på det coolaste sättet att vinna, då är det något off. :gremwink:

I det här fallet, med facit i hand, tror jag inte att du skulle kortat ner rundorna. Det hade kanske hjälpt, att man inte behöver stressa in med två dagars betänketid utan att man vet speluppläggets detaljer, eller för den delen skumma igenom 60-80 inlägg på så kort tid. Visst, blir lite långdraget mot slutet på en tredagarsrunda längre fram, men nya grejer kan komma fram och det blir inte lika mastigt att hänga med. Tror jag.

Men du ska definitivt ha en eloge för att ha gjort ett lite annorlunda upplägg. :gremsmile:



Recca said:
Ja, jag tänkte det hela tiden, hoppas ingen funderar på K.K's passiva... Men illusionen var perfekt då, antar jag.
Gjorde det lite flyktigt R4 som sagt, men tiden och orken fanns inte. Men vid det laget var spelet över i vilket fall. Hade vi börjat undra över KK så hade vi ändå hängt en av Ruga/Max och rundan därpå kanske KK. Oddsen hade dock lutat åt Basse Kofot.

Lite nyfiken på vilka som räknas som erfarna varulvsspelare, f ö. Det här var mitt andra spel so far - exklusive RL-varianter, men det är helt annorlunda - så jag räknar definitivt inte mig själv som erfaren. Recca, Basenanji, Vimes, Trasapa och BDG var erfarna eller?

Thodd gjorde för övrigt ett bra jobb som nyulv. Visst, om inte KK varit ulvbete så hade Thodd varit körd, men du lärde dig fort. :gremsmile:
Tackar =) Jo det kändes lättare mot runda 4 men fick ganska bra med hjälp av mina ulvisar åxå =)
 

Hastfer

Warrior
Joined
8 Dec 2012
Messages
233
Location
Hälsingland
Grattis ulvarna och hatten av till Larsson!
Faan va jag önskar jag hade haft tiden på min sida.

Tack Ruga som ville vara med.
De säger att vara ersättare är svårt men att efterträda Hastfer tror jag kan vara ännu svårare.

Man får se Hastfer lite som ett konstprojekt, helt obegriplig i de flestas ögon.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
En grej som kunde vänt upp och ner för ulvarna är ju om Vimes inte missat sitt väktande hela tiden. Han hade en superväktarkraft som gick ut på att han kunde väktat samma person två gånger i rad. Ack grymma värld.

*Hånler ondskefullt.*
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Recca said:
En grej som kunde vänt upp och ner för ulvarna är ju om Vimes inte missat sitt väktande hela tiden. Han hade en superväktarkraft som gick ut på att han kunde väktat samma person två gånger i rad. Ack grymma värld.

*Hånler ondskefullt.*
Åh fan.

Har fortfarande inte läst rollerna... Men det smyger sig fram fler och fler fördelar för byn. Troligen var balansen perfekt. Kanske att byn potentiellt skulle kunna bli helt OP om jag valt att vinna med byn.

Mer cred till ulvarna!

Kan va Bowmore'n som talar ur mitt inte också.

Vimes fram med dina kloka tankar nu när du fått smälta det hela från din lurk position utanför wurrnu.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Såg ut som ett kul lir, men byn hade 0% chans att vinna det här gejmet och även om KK hade en väldigt cool taktik så vann ulvarna på att de var för många redan från början.

Angående att rösta ut två: Det här var det enda positiva byn fick. dDet är oändligt mycket bättre att ha möjligheten att rösta ut två pers till priset av ett nattmord. Byn vill ha så få spelare kvar som möjligt, för då blir det färre att misstänka.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Mukwa said:
Såg ut som ett kul lir, men byn hade 0% chans att vinna det här gejmet och även om KK hade en väldigt cool taktik så vann ulvarna på att de var för många redan från början.

Angående att rösta ut två: Det här var det enda positiva byn fick. dDet är oändligt mycket bättre att ha möjligheten att rösta ut två pers till priset av ett nattmord. Byn vill ha så få spelare kvar som möjligt, för då blir det färre att misstänka.
0%?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,386
Tack för ett kul spel! Det var både kul att vara med i och kul att se från åskådarplats. Och förstås, grattis till ulvarna, mycket snitsig sista runda. Nu har jag fått på tafsen av Recca och KK två matcher i rad. :/

Sedan: förlåt för att jag var "smart" nog att bli avstängd mitt under pågående spel. Verkligen idiotiskt.

---

Ulvarna var gynnade av spelupplägget, ja. Men det tycker jag inte ska ta bort det faktum att KK var genialisk som ulv. För det var han. Jag hade honom som bybo hela spelet, och det var egentligen bara i slutet av sista rundan som jag började noja om att han kanske hade koll på Basses förmåga för at than själv hade en lika dan, och att det gick för lätt att ordna dubbelhägning. Kanske hade det blivit annorlunda om det hade funnits någon (undertecknad, BDG, en bybo-Recca) som hade kunnat utmana KK:s auktoritet där i slutet, men nu fick KK snurra upp byn på egen hand (med hjälp av Basse förstås!)

Thodd ska ha en guldstjärna också. "Rör inte min Todd!" skrev jag i R1. Lika säker som jag var på Reccas ulvighet, lika säker var jag på Thodds grönhet. Mycket bra spelat, tycker jag.

Så, visst, ulvarna var gynnade. Men de spelade smart och taktiskt. Och byn var lite för lättledd i sista rundan. Så det känns inte som TMNT (där iofs ulvarna gjorde ett jäkligt coolt stunt i slutet), som var omöjligt för byn. Det här var görbart, svårt men görbart. Och ulvarna gjorde en riktigt vass sista runda, samtidigt som byn var lelös.

---

För egen del är jag ganska nöjd med mitt eget spel, och då i synnerhet att jag förstod att Recca var skurk. Men jag gjorde två stora tabbar:
1. Jag fick inte Recca utröstad redan första rundan.
2. Jag drog igång outning av doktorer helt i onödan i början, vilket antagligen hjälpte ulvarna.

---

Jag brukar ge tre stjärnor till byn, men jag vet inte riktigt vilka som förtjänat dem här. Jag tabbade mig lite för mycket, BDG var bra men inte brilljant, Basse får A for effort men annars... , Max och Ruga skulle sprattlat mer, Raven var nyttig men fick aldrig riktigt till det. Ja jag vet inte. Eller, jo! Trasapa var bra. I varje fall i R2...

Så, jag vet inte. Vi fick inte till det riktigt. Grattis till ulvarna!

Och tack till Larsson för ett kul spel! (Även om ulvarna kanske var lite OP var spelet på intet sätt trasigt, och framför allt var det väldigt roligt.)

---
---
---

Vi ses väl under höstterminen? Mellanstadiedisco i Järntorgsskolans gymnastiksal i Nora! Kom gärna utklädd!
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Vimes said:
Så, visst, ulvarna var gynnade. Men de spelade smart och taktiskt. Och byn var lite för lättledd i sista rundan. Så det känns inte som TMNT (där iofs ulvarna gjorde ett jäkligt coolt stunt i slutet), som var omöjligt för byn. Det här var görbart, svårt men görbart. Och ulvarna gjorde en riktigt vass sista runda, samtidigt som byn var lelös.
Jag är fortfarande lite purken över TMNT eftersom jag var DTF där och arbetade mot byn men inte belönades med en delad vinst på slutet. :gremtongue:
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,603
Avskedsfest

Det som är lite jobbigt med varulvsspel, är att det blir sånt jävla vakuum efteråt. Jag sitter och tycker att det är lite skönt att det är över samtidigt som det känns så tomt och vemodigt att gå in på forumet…bara för att se att ingen har skrivit nåt.
Hm. Post-varulvsspelstrauma?

Sedan har folk börjat skriva om bakfyllepizzor i småpraten vilket inspiredade mig att dela ut lite mat som betyg på hur jag tyckte att folk spelade. Det fina är att man får tolka de där betygen som man själv ser på matfrågan! Och det är ju kul att bli recenserad, eller hur? :gremlaugh:



Basenanji–Calzone m räkor

Inte bra i första rundan, för slarvig, virrig och oengagerad. Men ändå bra som prickade in min favvo Recca! En calzone får duga. Med räkor, för jobbet i runda tre. Men ska det bli en roligare pizza än så här får jag bli skarpare och mer analytisk. Och inte så jävla godhjärtad och naiv. Varulvsspel är betydligt mer komplicerat än en satans inbakad pizza med skaldjur på burk!

Brynolf– En burk cola
Ta en en gratis läskburk till pizzan som tröst för att du inte kunde vara med. Jag vet, man vill hellre dricka ett gott rödvin så för att du ska få något att jobba för ger jag dig uppgiften att vid nästa tillfälle (där livet inte lägger sig i) delta lite mer. För mer Brynolf kan aldrig vara dåligt, precis som mer goda grejer alltid gör en middag bättre. Oavsett pizzasort!

BDG–Quattro Formaggio
Ostpizzor får grannborden att rynka på näsan och välja en annan restaurang, men är man en finsmakare som Björn vet man att beställa en pizzornas pizza. Hoppas att vi kan jobba lite mer på tillsammans nästa gång och att du orkar vara pedagogisk nog att förklara för mig vad jag gör fel i stället för att bara rösta ut mig! Du ser ut att njuta så mycket av den där märkliga osten, har du lust att dela med dig lite?

Empiricus– Tonfiskpizza
Tonfisk innehåller mycket proteiner och är för muskeltillväxten vad havet är för fisken. Emp har ett språk som är lika stilistiskt säkert som hans logiska förmåga är vass. Ändå kanske tonfiskpizzan lider av att underskattas? Kanske dags att ge sig ut på djupare vatten för att fånga andra fiskar! Vad som kommer hamna på Emps pizza i framtiden är vi många som vill veta!

Jocke Kofot– Fläskfilé m Bearnaise
Kaloribomb! Gjorde vi fel som inte såg möjligheterna att spela för fel lag? Här får du en pizza som inte skäms för att göra fel: fett, fett och fett! Haha, gott som synden och när vi suckar över riskerna för midjemåttets utveckling inser vi ändå att det är gött att njuta i ögonblicket Här och Nu. Nästa gång tar vi något nyttigare, men påminner oss att förbjuden frukt kan smaka det med. Himlen kan vänta.

Konrad Konvalj– Husets Special
In med delikatesserna, här sparar vi inte på något! Mozzarella, färska tomater, valnötter, chevré, och en liten salami från en nordspansk by där ingen pratar med varandra utan bara skär upp korvar tillagade enligt ett recept av Korvguden. Starkt, mättande, personligt och himmelskt. En pizza som får dig att tro att du äter på en femstjärnig lyxkrog i NY. Den bästa av alla alternativ. Du njuter, till och med bortom chocken när du ser vad den kostar: men det var den värd, resonerar du, utblottad. För vem kan klaga över materiell fattigdom när man är så paradisiskt mätt?

Max–Hawaii
Ananas för den spralliga tonen! Ändå: här vill vi ha mer, Hawaii är bara startsationen på pizzadelikatessernas spännande färd. Pröva mer Max! Och skriv mer! Och tänk mer! Och delta mer! Och skriv hur du tycker att andra tänker! Har vi ätit en Hawaii, kan ingen annan pizza vara fel: du har många goda upplevelser framför dig!

Max Raven–Kebabpizza
Oväntat gott. Ändå en smakbrytning som kräver att vi lämnar Italien på gott och ont. Kanske behövs en aning mer självförtroende, för det finns väl ingen lag på att pizzorna ska komma från Italien? Vi som har smakat vet dock att kebabpizzan förtjänar en permanent plats bredvid de lite tråkigare alternativen. Kebab är gott och pizza är gott. Ibland är det inte svårare än så.

Recca– Marinara m scampi
Här kan vi faktiskt hoppa det röda vinet och pröva något vitt. Mineraligt eller kanske mer åt det söt-syrliga hållet? En riesling till havets frukter. Bra och gott. Färsk scampi påminner om att med bra ingredienser kan man aldrig misslyckas. Kanske uppförsbacke med tanke på förväntningarna? Hursomhelst kan Recca aldrig slippa undan de välförtjänta strålkastarljusen. Stjärnan på scen – det är snart dags igen!

Trasapa– Salami, lök och ägg
En pizza som inte borde skämmas för sig. Med riktigt goda tillbehör som gör dig stark. Nu kan vi strunta i de dåliga kalorierna för med ägg och lök har vi gjort för immunförsvaret vad den senaste anti-robotsystemet gör för Sydkoreas försvar. Skarp, bra och nyttig. Ibland kan man bara skylla på otur och på att även det bästa missilförsvar missar 1 av 10. På't igen!

Thodd– Acapulco
Ah, en nybörjare som vi tror att vi vet hur den ska smaka? Acapulco blir dock den fantastiska mötet mellan Mexico och Italien, det där som vi inte riktigt vågade tro på efter oröäkneliga tacobesvikelser men som överygar oss direkt efter första tuggan. Med höjda ögonbryn säger vi till varandra att vi vill ha mer av denna förvånande smakbit!

Vimes– Aubergine, ruccola, oliver och halloumiost
Jag förstår mig inte alltid på vegetarianernas alternativ, men när man väl äter inser vi att de är både delikata och gör så att man inte blir så där läbbigt proppmätt. Fint spelat, även om portionen var lite liten. Mer nästa gång!

Ruga– Vesuvio

Hm. Vesuvio? Är det här verkligen vad en pizza kan vara? Rugas spel är bra och hon har erfarenhet. Pizzan som bagarna säger är den enda som finns kvar, trots att vi känner dofterna av kebab, bearnaise, fläskfilé, grönsaker och skaldjur. "Kom tillbaka i morgon, då jävlar!" menar kocken som ser lite trött ut. En pizza är förstås alltid god, inte minst när den kommer som överraskning. Tack för maten Ruga – inte minst med tanke på tanke på att köket egentligen var stängt!

Hastfer– Pizzasallad
Hey! Vi ville ha pizza också? Var är den? Jaha, den kommer... Okej, när du är med nästa gång och ger oss Hastfer på Riktigt då ska det smaka! Och vilken krydda är bättre än hungern?

LJS– oxfilé
Oxfilé är alltid oxfilé. Ett tack med guldkant!

---

Tack alla!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,386
Mukwa said:
Såg ut som ett kul lir, men byn hade 0% chans att vinna det här gejmet och även om KK hade en väldigt cool taktik så vann ulvarna på att de var för många redan från början.

Angående att rösta ut två: Det här var det enda positiva byn fick. dDet är oändligt mycket bättre att ha möjligheten att rösta ut två pers till priset av ett nattmord. Byn vill ha så få spelare kvar som möjligt, för då blir det färre att misstänka.
Jag håller inte med. Eller ja, det var jävligt svårt, men att vi hade 0% chans att vinna tycker jag inte. Ponera följande scenario: istället för att jag fumlar bort deadlinen R1 får jag Recca utröstad direkt, OCH väktar KK.

I slutändan förlorade vi mycket för att just KK blev omvänd. Han avgjorde för ulvarna.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Avskedsfest

Basse said:
In med delikatesserna, här sparar vi inte på något! Mozzarella, färska tomater, valnötter, chevré, och en liten salami från en nordspansk by där ingen pratar med varandra utan bara skär upp korvar tillagade enligt ett recept av Korvguden. Starkt, mättande, personligt och himmelskt. En pizza som får dig att tro att du äter på en femstjärnig lyxkrog i NY. Den bästa av alla alternativ. Du njuter, till och med bortom chocken när du ser vad den kostar: men det var den värd, resonerar du, utblottad. För vem kan klaga över materiell fattigdom när man är så paradisiskt mätt?
Hehe.

Hur nära sanningen tror du att du är Basse?

K.K kör special och på de flesta lokala bodegorna vet bagarn när det är han som ringer in en order långt innan tio minuter en kvart uttalas.
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Re: Avskedsfest

Basenanji said:
Sedan har folk börjat skriva om bakfyllepizzor i småpraten vilket inspiredade mig att dela ut lite mat som betyg på hur jag tyckte att folk spelade. Det fina är att man får tolka de där betygen som man själv ser på matfrågan! Och det är ju kul att bli recenserad, eller hur? :gremlaugh:
Ulvarna må ha vunnit spelet men du vinner runda 5 Basse! :gremsmile:
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,386
Re: Avskedsfest

Tyr said:
Basenanji said:
Sedan har folk börjat skriva om bakfyllepizzor i småpraten vilket inspiredade mig att dela ut lite mat som betyg på hur jag tyckte att folk spelade. Det fina är att man får tolka de där betygen som man själv ser på matfrågan! Och det är ju kul att bli recenserad, eller hur? :gremlaugh:
Ulvarna må ha vunnit spelet men du vinner runda 5 Basse! :gremsmile:
Seconded.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Vimes said:
Mukwa said:
Såg ut som ett kul lir, men byn hade 0% chans att vinna det här gejmet och även om KK hade en väldigt cool taktik så vann ulvarna på att de var för många redan från början.

Angående att rösta ut två: Det här var det enda positiva byn fick. dDet är oändligt mycket bättre att ha möjligheten att rösta ut två pers till priset av ett nattmord. Byn vill ha så få spelare kvar som möjligt, för då blir det färre att misstänka.
Jag håller inte med. Eller ja, det var jävligt svårt, men att vi hade 0% chans att vinna tycker jag inte. Ponera följande scenario: istället för att jag fumlar bort deadlinen R1 får jag Recca utröstad direkt, OCH väktar KK.

I slutändan förlorade vi mycket för att just KK blev omvänd. Han avgjorde för ulvarna.
Det är helt chanslöst med tre ulvar och så stor chans för ulvarna att konvertera någon (33% i första rundan). Den konverterade har varit bybo i minst en runda och det allena gör att byn har jättesvårt att sniffa upp ulven. 0% är förstås en aning överdrivet, men jag tycker inte att ulvarna är förtjänta av något beröm för att de vann (förutom individuellt coola lurendrejerier såklart).

Egentligen kan man se det här partiet som en byboseger, för alla ursprungsulvar lyckades byn naila och i ett balanserat lir hade det räckt för bybovinst. Att hjälpa ulvarna tror jag är sunt, men den här gången svängde pendeln på tok för hårt.

OBS - Märk väl att jag bara pratar om spelupplägg och inte spelupplevelse.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Avskedsfest

Konrad Konvalj said:
Basse said:
In med delikatesserna, här sparar vi inte på något! Mozzarella, färska tomater, valnötter, chevré, och en liten salami från en nordspansk by där ingen pratar med varandra utan bara skär upp korvar tillagade enligt ett recept av Korvguden. Starkt, mättande, personligt och himmelskt. En pizza som får dig att tro att du äter på en femstjärnig lyxkrog i NY. Den bästa av alla alternativ. Du njuter, till och med bortom chocken när du ser vad den kostar: men det var den värd, resonerar du, utblottad. För vem kan klaga över materiell fattigdom när man är så paradisiskt mätt?
Hehe.

Hur nära sanningen tror du att du är Basse?

K.K kör special och på de flesta lokala bodegorna vet bagarn när det är han som ringer in en order långt innan tio minuter en kvart uttalas.
Med extra extra vitlök gissar jag på.
 
Top