Nekromanti Det är en väldigt liten värld.

Caligo said:
Coolt... vad har du gjort med Loren Wiseman? Jag har som sagt bara en PDF-publikation att luta mig mot :gremsmile:
Gary > Skip Williams > Jag

Jag var insyltat i GDW:s Traveller-modul om Darrians, sammt att Loren publicerade många av mina Traveller-artiklar i Journal of Travellers' Aid Society.

Eva Florén said:
Har svårt att räkna här... men jag antar att jag har AB 2
Jag gjorde illustrationer i Krilles Västmark och Krille har tillsammans med Anders gjort Lemuria (och knepar på annat osså)

Jag står faktiskt omnämnd som speltestare till Krilles gamla sci-fi-spel Gränsvärldar (efter att ha mailat klagomål på reglerna till honom, tror jag :gremblush: ). Blir jag AB 3 då? Eller 2?

Mannen i skogen said:
Eva Florén said:
Har svårt att räkna här... men jag antar att jag har AB 2
Jag gjorde illustrationer i Krilles Västmark och Krille har tillsammans med Anders gjort Lemuria (och knepar på annat osså)

Jag står faktiskt omnämnd som speltestare till Krilles gamla sci-fi-spel Gränsvärldar (efter att ha mailat klagomål på reglerna till honom, tror jag :gremblush: ). Blir jag AB 3 då? Eller 2?

AB 2: Du > Krille > Mig.

Egentligen skall man väl peka på en individ, snarare än "Neogames". Men det är väl en så liten skara som ligger bakom de produkterna att din uträkning på 4 stämmer ändå.

Mannen i skogen said:

Fast det var väl tryckta moduler som skulle räknas, va? Gränsvärldar blev väl aldrig tryckt eller skojar mitt minne med mig?

solvebring said:
Hm... Undra vad jag har för AB-tal nu då, nu när Null State släppts?

Två, antar jag. Solvebring -> Null State -> Krank -> Evolutionens Barn -> Mekanurg

krank said:
Två, antar jag. Solvebring -> Null State -> Krank -> Evolutionens Barn -> Mekanurg
<div>
</div> <div>Buu! Tråkigt! </div> <div>
</div> <blockquote class="webkit-indent-blockquote" style="margin: 0 0 0 40px; border: none; padding: 0px;"> <div><span style="font-weight: bold; ">Solvebring</span>-> Null State -><span style="font-weight: bold; ">Commander Dante</span>-> Nattens fasor -><span style="font-weight: bold; ">Mekanurg</span> </div> </blockquote> <div>
</div> <div><span style="font-weight: bold; "></span>är ju mycket coolare. </div> <div>
</div> <div>:gremsmirk: </div>

Back