Nekromanti Det är en väldigt liten värld.

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,888
Location
Port Kad, The Rim
Caligo said:
Coolt... vad har du gjort med Loren Wiseman? Jag har som sagt bara en PDF-publikation att luta mig mot :gremsmile:
Gary > Skip Williams > Jag
Jag var insyltat i GDW:s Traveller-modul om Darrians, sammt att Loren publicerade många av mina Traveller-artiklar i Journal of Travellers' Aid Society.
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,301
Eva Florén said:
Har svårt att räkna här... men jag antar att jag har AB 2
Jag gjorde illustrationer i Krilles Västmark och Krille har tillsammans med Anders gjort Lemuria (och knepar på annat osså)
Jag står faktiskt omnämnd som speltestare till Krilles gamla sci-fi-spel Gränsvärldar (efter att ha mailat klagomål på reglerna till honom, tror jag :gremblush: ). Blir jag AB 3 då? Eller 2?
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,888
Location
Port Kad, The Rim
Mannen i skogen said:
Eva Florén said:
Har svårt att räkna här... men jag antar att jag har AB 2
Jag gjorde illustrationer i Krilles Västmark och Krille har tillsammans med Anders gjort Lemuria (och knepar på annat osså)
Jag står faktiskt omnämnd som speltestare till Krilles gamla sci-fi-spel Gränsvärldar (efter att ha mailat klagomål på reglerna till honom, tror jag :gremblush: ). Blir jag AB 3 då? Eller 2?
AB 2: Du > Krille > Mig.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,904
Location
Nordnordost
Egentligen skall man väl peka på en individ, snarare än "Neogames". Men det är väl en så liten skara som ligger bakom de produkterna att din uträkning på 4 stämmer ändå.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,264
Location
Örebro
Mannen i skogen said:
Jag står faktiskt omnämnd som speltestare till Krilles gamla sci-fi-spel Gränsvärldar (efter att ha mailat klagomål på reglerna till honom, tror jag :gremblush: ). Blir jag AB 3 då? Eller 2?
Fast det var väl tryckta moduler som skulle räknas, va? Gränsvärldar blev väl aldrig tryckt eller skojar mitt minne med mig?
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,574
Location
Rissne
solvebring said:
Hm... Undra vad jag har för AB-tal nu då, nu när Null State släppts?
Två, antar jag. Solvebring -> Null State -> Krank -> Evolutionens Barn -> Mekanurg
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
krank said:
Två, antar jag. Solvebring -> Null State -> Krank -> Evolutionens Barn -> Mekanurg
<div>
</div> <div>Buu! Tråkigt! </div> <div>
</div> <blockquote class="webkit-indent-blockquote" style="margin: 0 0 0 40px; border: none; padding: 0px;"> <div><span style="font-weight: bold; ">Solvebring</span>-> Null State -><span style="font-weight: bold; ">Commander Dante</span>-> Nattens fasor -><span style="font-weight: bold; ">Mekanurg</span> </div> </blockquote> <div>
</div> <div><span style="font-weight: bold; "></span>är ju mycket coolare. </div> <div>
</div> <div>:gremsmirk: </div>
 
Top