Absolut, det har ju gjort innan, se R2.Vad tror du @Sysp ? Finns det skäl (utöver Örebro) att rösta på Isaac?
Vad har du på @StradhLestat ?Sidd är snorgrön tycker jag, övriga har jag issues medGanska rimligt när det ska fångas två ulvar på tre pers.
Jag tycker Stradhs överlevnad är svårare att bortförklara dock så jag ligger nog kvar där så länge, men SI får gärna förklara sig, det är många frågetecken nu.
Jag skrev som jag skrev så jag på ett sätt blev lite paff att iden gick igenom. Ingen kritik, en bra plan som var frukt. Sen har jag haft svårt att se med klarhet på vad som hänt.Absolut, det har ju gjort innan, se R2.Han flyger lågt över lag. Han hade ju den där spännande flavor-posten i slutet på R2 också som han inte förklarat och du hade ju ett bra gräv på honom. Jag tycker Stradhs överlevnad är svårare att bortförklara dock så jag ligger nog kvar där så länge, men SI får gärna förklara sig, det är många frågetecken nu. Hade varit bra med fler som gräver även på dig dock men det hinner jag inte på jobbet.
Me…va fablars då… snacka om tvekpost!Jag skrev som jag skrev så jag på ett sätt blev lite paff att iden gick igenom. Ingen kritik, en bra plan som var frukt. Sen har jag haft svårt att se med klarhet på vad som hänt.
Jag har min röst på Strahd, men det känns inte rätt. Jag tycker Strahd vid upprepade tillfällen visat att han haft koll på PM och valen som gavs. Redan i sin första post visade han en tydlig medvetenhet.
Sidd har ju på grund av sitt spel grönat sig, även om jag inte fattade vad som hade hänt i början av rundan.
Vimes törs jag inte uttala mig om helt ärligt. Jag är verkligen inte helt förtjust i att vara kvar i den här situationen. Hade hellre åkt ut med verktygs folket, än att nu försöka lista ut vem som är vad.
Utan någon bra grund för det så är min huvudmisstänkte Sysp. Ska se om jag kan se vad som ligger till grund för min misstanke när jag kommer hem.
Röst: @Sysp
Vilket jag köper. Jag har inget att komma med och har inte heller tiden.Me…va fablars då… snacka om tvekpost!
Du börjar med försvarsharanger om att Stratten har koll på PM. Tanken har inte slagit dig att Bruce kanske har haft samma som oss bybor? Och fått välja alernativ? BruceStratten valde alt 2 som gav denne tillgång till att söka knark i skåp. Han har alltså full koll!
Stratt börjar hurtigt med gymsnack, drar några poster om röstverktyget (obegripligt då spelet precis börjat å inga röster lagts så det är ju böra brus…), R1:9 påpekar Stratt att ulvarna INTE har egen ulvtråd (vilket är centralt för denne ulv), sen så är det byboiga poster, dyker upp lite dravel om DTF, sen är vi i R3…känns som en klockren Bruce som letar Sven!
Jag brukar ju tjata om motiv för röst men nu skriver du att du inte ”törs uttala” dig om @Vimes och ”utan nån grund” röstar på @Sysp …???
Denna post är alltså bara snömos och försök att visa aktivitet utan att, minst sagt, direkt övertyga![]()
Jag har precis kollat igenom @StradhLestatView attachment 32331
Jag ska gå på bio ikväll och kommer snart gå offline. (PS. Jag går aldrig på bio egentligen, och tycker inte särskilt mycket om film, ni borde rösta ut mig för detta!!). Jag känner mig trygg i att Isaac är min bästa röst utifrån hur jag tänker om spelet nu.
Röstverktygsgrejjerna var ju för att Damo precis byggt om den och jag försökte få den att fungera för mig. Den var nu tex instant på röst registreringen och släpade inte med flera miniuter vilket den gjort förut. Klar förbättring för min ADHD-hjärna som inte har tålamod på en fläck. Har ännu inte fått den att samarbeta på mobilen dock. Jag la en röst på SL för att testa,,,vilket du lämpligt utelämnade här.Jag har precis kollat igenom @StradhLestat
Ponera att Stratt är Bruce (som fått PM):
BruceStratten valde alt 2 som gav denne tillgång till att söka knark i skåp. Han har alltså full koll!
Stratt börjar hurtigt med gymsnack, drar några poster om röstverktyget (obegripligt då spelet precis börjat å inga röster lagts så det är ju böra brus…), R1:9 påpekar Stratt att ulvarna INTE har egen ulvtråd (vilket är centralt för denne ulv), sen så är det byboiga poster (där denne bla hugger på Anth vilket skaver för en Bruce riskerar ju där att rösta ut langaren Sven), dyker upp lite dravel om DTF, sen är vi i R3…känns som en klockren Bruce som letar Sven!
Röstläget nu ca 17:00
Här har nu alltså: Vimes slagit sig i slang med Stratten vilket gör att Stratt kanske klarar sig.
Hur ser du på det här nu @Vimes ?
Vi tre bybor MÅSTE rösta på SAMMA
Jag är helt enig med dig Brusis, men vem ska ut? Jag får verkligen inte ihop pusslet. Jag läste dock inte igenom Vimes poster när jag skrev mitt svar ovan. Läste bara Sysp och där står min hjärna still. Ska se om jag hinner kika igen, men min tid är tyvärr jätte bristfällig just nu.Ergo: Vi tre bybor MÅSTE rösta på SAMMA![]()
Joooooo det har vi!Stradhs överlevnad har vi ingen förklaring till nej.
Jag lyfter för att du startar spelet med att snacka röstverktyg. I ett par poster. Med dig själv. Och SömnUttern tycker det är byboigt.Röstverktygsgrejjerna var ju för att Damo precis byggt om den och jag försökte få den att fungera för mig. Den var nu tex instant på röst registreringen och släpade inte med flera miniuter vilket den gjort förut. Klar förbättring för min ADHD-hjärna som inte har tålamod på en fläck. Har ännu inte fått den att samarbeta på mobilen dock. Jag la en röst på SL för att testa,,,vilket du lämpligt utelämnade här.
Att påpela att de inte har en ulvtråd såg jag som att göra byn en tjänst. Att vara uppmärksamma på försök till ulvkommunikation i vanliga spelet.
Dety här kändes halmgubbigt sidd.... Men varför? Du är väl den grönaste av oss? Normalt hade jag sett din post hör som väldigt iulvig och medvetet fultolkande
Nej, jag tror du missförstår vad jag syftade till... Jag syftade på detta "Sen vet ni vad mer ni måste göra innan ni skriver här. Kom igen... pressa nu!!" Från den absolut flesta posten i spel ...Jag lyfter för att du startar spelet med att snacka röstverktyg. I ett par poster. Med dig själv. Och SömnUttern tycker det är byboigt.
Jag argumenterar för att det inte på nåt sätt ger oss din färg å fraktion. Mest brus där.
Kanske är halmgubbe men min poäng är att det inte alls är nått tecken på att du skulle vara grön som nu påstås.
Det är verkligen inte heller tecken på att du är röd men jag visar alltså att det är helt möjligt![]()
Jag läste det här som syftning mot valet som jag med flera var tvungna att göra innan vi postade första inlägget.Nej, jag tror du missförstår vad jag syftade till... Jag syftade på detta "Sen vet ni vad mer ni måste göra innan ni skriver här. Kom igen... pressa nu!!" Från den absolut flesta posten i spel ...