Varulv Den orimlige Åbäket - R3

Vad tror du @Sysp ? Finns det skäl (utöver Örebro) att rösta på Isaac?
Absolut, det har ju gjort innan, se R2. 😄 Han flyger lågt över lag. Han hade ju den där spännande flavor-posten i slutet på R2 också som han inte förklarat och du hade ju ett bra gräv på honom. Jag tycker Stradhs överlevnad är svårare att bortförklara dock så jag ligger nog kvar där så länge, men SI får gärna förklara sig, det är många frågetecken nu. Hade varit bra med fler som gräver även på dig dock men det hinner jag inte på jobbet.

Sidd är snorgrön tycker jag, övriga har jag issues med 😄 Ganska rimligt när det ska fångas två ulvar på tre pers.

Jag tycker Stradhs överlevnad är svårare att bortförklara dock så jag ligger nog kvar där så länge, men SI får gärna förklara sig, det är många frågetecken nu.

Stradhs överlevnad har vi ingen förklaring till nej. Det hade vi å andra sidan inte för att Anthrox inte hade bybo-PM:et heller.

Jag är inte säker på att vi ska utgå från att vi fattar Brynolfs/Disneys manus här, och tycker Stradh spelat konstruktivt och grönt. Detta tillsammans med att Isaac inte verkar veta vad valet handlar om i början gör att jag hellre chansar på Isaac denna runda.

Back