Sidd
”Bybo”
Den andra som hade bultsax, var det @StradhLestat ???Så här skrev Brynolf till mig efter R1:
Vi knipsare asså…![]()
Fick du upp Vimes skåp?
Den andra som hade bultsax, var det @StradhLestat ???Så här skrev Brynolf till mig efter R1:
Vi knipsare asså…![]()
Jag har försökt förklara detta flera gånger.Där är det dock förresten något. Brynolf gav aldrig mig nåt val att få flera förmågor när jag tackade nej. Det kanske bara var Brynolf som ville ha igång spelet när han erbjöd dig grejer, men lite skumt är det.
Alright då ljuder du eller Basse. Varför röstar ni inte på varandra?Mina ord. Inte citat.
Jag är vanlig kroppsbyggare. Jag fick välja 1. Vara tråkig, 2 få förmåga eller info.
Jag valde 2. Kag fick svaret förmåga bultsax och text aty jag kunde öppnA en spelares skåp och titta efter X på natten.
Jag valde vimes. Fixk svar från SÖ att någon annan knipsat låset före mig och att kag inte hittade X. Svaret kom innan runda 2 startat.
Jag tänker inte säga vad X är. Det måste voffarna få cjansa på om det är värt att nattmörda mig eller ej. Säger jag det rent ut, aå kan de göra ett informerat val..
Den lilla funktion mon förmåga har måste förbli hemlig
Vaeför ljuger någon av oss? Jag skrev för länge sedan redan när jag sa att jag hade saxen om resultatet och att det kanske fanns en tredje bultsax? Eller så visar min titt bara X?Alright då ljuder du eller Basse. Varför röstar ni inte på varandra?
Jag har delat med mig av mest infoJag börjar däremot känna mer och mer att octa ich inte hetsar och försöker få ut så jävla mycket info ur andra, utan att bidra själva med info.... Jag är på telefon just nu, men jag tror jag har min röst på Impe, så där får den ligga kvar
Vaeför ljuger någon av oss? Jag skrev för länge sedan redan när jag sa att jag hade saxen om resultatet och att det kanske fanns en tredje bultsax? Eller så visar min titt bara X?
Nä, det är ju typ självmord att dra en sån vals för dig. Känns mest grönande för digJag har försökt förklara detta flera gånger.Jag fattar att det verkar skumt och att det är magstarkt, men kan inte säga något annat än vad jag redan berättat: i solidaritet med Brynolfs spel gick jag med på att få förmågor, men krävde då fler (mest på kul) än vad Brynolf initialt erbjöd.
Äh, vill ni rösta ut mig flr en sån pryl, kör i vind! Vi kommer alla få oss ett gott skratt när speket är över!![]()
Var rädd att Vimes skulle vara onding. Då hade en block där förhindrat vinst.