Varulv Den orimlige Åbäket - R2

Där är det dock förresten något. Brynolf gav aldrig mig nåt val att få flera förmågor när jag tackade nej. Det kanske bara var Brynolf som ville ha igång spelet när han erbjöd dig grejer, men lite skumt är det.
Jag har försökt förklara detta flera gånger. 🙂 Jag fattar att det verkar skumt och att det är magstarkt, men kan inte säga något annat än vad jag redan berättat: i solidaritet med Brynolfs spel gick jag med på att få förmågor, men krävde då fler (mest på kul) än vad Brynolf initialt erbjöd.

Äh, vill ni rösta ut mig flr en sån pryl, kör i vind! Vi kommer alla få oss ett gott skratt när speket är över! 🤣😍

Mina ord. Inte citat.
Jag är vanlig kroppsbyggare. Jag fick välja 1. Vara tråkig, 2 få förmåga eller info.
Jag valde 2. Kag fick svaret förmåga bultsax och text aty jag kunde öppnA en spelares skåp och titta efter X på natten.
Jag valde vimes. Fixk svar från SÖ att någon annan knipsat låset före mig och att kag inte hittade X. Svaret kom innan runda 2 startat.
Jag tänker inte säga vad X är. Det måste voffarna få cjansa på om det är värt att nattmörda mig eller ej. Säger jag det rent ut, aå kan de göra ett informerat val..
Den lilla funktion mon förmåga har måste förbli hemlig

Mina ord. Inte citat.
Jag är vanlig kroppsbyggare. Jag fick välja 1. Vara tråkig, 2 få förmåga eller info.
Jag valde 2. Kag fick svaret förmåga bultsax och text aty jag kunde öppnA en spelares skåp och titta efter X på natten.
Jag valde vimes. Fixk svar från SÖ att någon annan knipsat låset före mig och att kag inte hittade X. Svaret kom innan runda 2 startat.
Jag tänker inte säga vad X är. Det måste voffarna få cjansa på om det är värt att nattmörda mig eller ej. Säger jag det rent ut, aå kan de göra ett informerat val..
Den lilla funktion mon förmåga har måste förbli hemlig
Alright då ljuder du eller Basse. Varför röstar ni inte på varandra?

Alright då ljuder du eller Basse. Varför röstar ni inte på varandra?
Vaeför ljuger någon av oss? Jag skrev för länge sedan redan när jag sa att jag hade saxen om resultatet och att det kanske fanns en tredje bultsax? Eller så visar min titt bara X?

Jag börjar däremot känna mer och mer att octa ich inte hetsar och försöker få ut så jävla mycket info ur andra, utan att bidra själva med info.... Jag är på telefon just nu, men jag tror jag har min röst på Impe, så där får den ligga kvar

Jag börjar däremot känna mer och mer att octa ich inte hetsar och försöker få ut så jävla mycket info ur andra, utan att bidra själva med info.... Jag är på telefon just nu, men jag tror jag har min röst på Impe, så där får den ligga kvar
Jag har delat med mig av mest info✌️

Vaeför ljuger någon av oss? Jag skrev för länge sedan redan när jag sa att jag hade saxen om resultatet och att det kanske fanns en tredje bultsax? Eller så visar min titt bara X?

Brynolf skrev ut i startinlägget r2 att två (2) personer knipsat Vimes lås.

21:07 igår fick jag svaret på mitt knipsande.

Sen kan det vara att ja vi knipsade båda två, men eftersom någon knipsat ordning inte etablerats så räknas båda som "efter den andra".

Jag har försökt förklara detta flera gånger. 🙂 Jag fattar att det verkar skumt och att det är magstarkt, men kan inte säga något annat än vad jag redan berättat: i solidaritet med Brynolfs spel gick jag med på att få förmågor, men krävde då fler (mest på kul) än vad Brynolf initialt erbjöd.

Äh, vill ni rösta ut mig flr en sån pryl, kör i vind! Vi kommer alla få oss ett gott skratt när speket är över! 🤣😍
Nä, det är ju typ självmord att dra en sån vals för dig. Känns mest grönande för dig :)

@Octagonal

Varför valde du att Väkta Vimes?
Var rädd att Vimes skulle vara onding. Då hade en block där förhindrat vinst.

Vimes skrev redan i R1 att han valde det fega alternativet. Så jag skulle inte döda en bybo. Och Vimes blir ofta nattmördad i R1.

Jädrans vad rörigt att läsa ikapp nu efter jobb med allt detta outande.

Känns väldigt troligt att Octa är bybo för det vore en alldeles för stark förmåga för en ulv att kunna aout-döda alla bybor som valt alternativ 2=att skaffa förmåga.

Octas outning ser helt ok ut för jag valde också alt 2 och blev Väktare med den tjusiga titeln ”företrädare för föräldraföreningen för knarkotika”.

Dock så har jag en till viktig detalj som du verkar uteslutit i outandet här nu.

@Octagonal
Ska du och jag försöka bekräfta den viktiga detaljen du uteslöt vid outandet.
Utan att avslöja det till Sven&Bruce.

Jag börjar: Den är negativ för byn.

Jag väktar alla som ej har förmåga då. Och kanske nån till ulvig jäkel.

Sidd kommer jag definitivt väkta😇

Back