Octagonal
Myrmidon
Samordnad individuell planVad är det?![]()
Samordnad individuell planVad är det?![]()
Det är inte så kul som det låter. Möte mellan bup, bum, skola, hem och soc. Bara tragiskt ska sägas men viktigt när det behövs.Vad är det?![]()
Bra att ni finns där i alla fall!Det är inte så kul som det låter. Möte mellan bup, bum, skola, hem och soc. Bara tragiskt ska sägas men viktigt när det behövs.![]()
Det är väl din smala lycka att Sven är supersugen på Bruce här, annars är du ju en oväktbar förmågepinataAlltså om ni andra hade tackat ja till förmågor då hade jag inte behövt sitta på typ allt?!
#taansvarsåbassefårfega
Jag har en förmåga. Så om jag väktas är det finito med mig.Om Octa inte ljuger borde det rimliga vara att be den andre väktaren väkta honom medan han själv väktar poj, vimes, isaac och sysp.
Nattmordet är ju att få knark av Sven.Eller moralkärring. Är inte det detta spels nattmord då?
Antagligen är det bara Brynolf-feeling med Basses extraval då? Känns som det är en del sånt i det här partietJag fick en tumme upp.
Kanske moralkärringen får spel när man fått sitt vad-knark = nattmord?Nattmordet är ju att få knark av Sven.
Jag har outat!
Säg, de har rimligtvis ett nattmord i taget. Vi vinner som by. Inte en och en.Jag har outat!
Vad X är är självmål att säga...
Det var ju bara namnen i breven som var blandade väl, inte breven själva?Den som bröt sig in i skåpet, fick den se brevet för Vimes då eller var de blandade eller vad innebär det? Låt oss hypotetiskt säga att Vimes är Sven, fick den/de som bröt sig in se alla brev?
Vore intressant att veta om någon läst ett brev.