Varulv Den orimlige Åbäket - R2

Har redan gjort det.

Jag är ordinär kroppsbyggare som fick völja mellsn att vsra ordinärvoch tråkig eller at få en förmåga som om jag väktas gör att jag dör.

Jag tjötade med Brynolf och fick till slut tre grejer: två förmågor och info.

1. Korrupt brevbärare, namnen i breven blandas.
2. Diskret bultsax. Jag kan läsa folks brev.

INFORMATION: Jag känner till att det förekommer företrädare för föräldraföreningen för knarkotika på gymmet.

Är detta taget typ direkt ur pm eller väldigt fritt ut minnet?

Så här skrev Brynolf till mig efter R1:

Du knipsar Vimes lås och hittar inga spår alls efter brev därinne. Underligt nog tycks någon annan också ha varit framme och knipsat på samma skåp!

Vi knipsare asså…🙄

Sedan
veta att jag aktiverat min förmåga ”Korrupt brevbärare” som gör att alla namn i allas brev har blandats slumpmässigt. Lycka till att hitta Bruce, Svempa!!

Här säger du ju nåt annat än det som står i ditt pm.

Hörni ulvar och bybor, mycket trassel har jag ställt till med i R2, men det gör mig knappast mindre grön! Leta annorstädes!

Alltså nu måste det röstas. Jag har fortfarande inte fått bookmarken att funka på telefonen så jag vet inte exakt vad det står.

Jag tycker som sagt att Basse och Stradh verkar ha bultsaxar och det borde vara grönande. Mer osäker på resten. Octagonal har claimat nån sorts väktare och är oemotsagd? Impe är nån sorts siare? POJ har tackat nej till förmåga/info. Vimes oklart?

Alltså nu måste det röstas. Jag har fortfarande inte fått bookmarken att funka på telefonen så jag vet inte exakt vad det står.

Jag tycker som sagt att Basse och Stradh verkar ha bultsaxar och det borde vara grönande. Mer osäker på resten. Octagonal har claimat nån sorts väktare och är oemotsagd? Impe är nån sorts siare? POJ har tackat nej till förmåga/info. Vimes oklart?
Vimes har tackat nej precis som Sysp, isaac och poj.

Är det så grönande att ha förmågor då? Ulvarna verkar ju också ha fått samma pm och allt.

Det kanske förstås är bökigt för Sven att ljuga ihop en förmåga (om han inte har nån mer än knark) så då talar det väl för att han finns i gänget som säger sig vara utan förmågor.

Back