Varulv Den orimlige Åbäket - R2

Det var ett pekfinger och inte ett långfinger. Jag ville att du skulle svara på min fråga om vad det var i POJs inlägg som du tyckte bekräftade PM:et.

jag tyckte han beskrev allt med valmöjligheterna på ett tydligt sätt.

Förbånad att du inte tyckte samma iom att du har samma pm.

• Like
Reactions: POJ
Förbånad att du inte tyckte samma iom att du har samma pm.

POJ har uttryckt sig för vagt och bara skrivit saker som redan tagits upp av andra direkt eller indirekt. Det plus det här helt obegripliga stallandet gör att han bör röstas ut denna runda.

Nä, jag valde förstås 2. Kommungubbe, svag siarförmåga. Fick namnet på en annan roll i förklaringen av min förmåga.

Orkar inte. 08.36 skrev han två inlägg, de är det.

Jag tror att BM inte blev vad-stucken. Hon åkte på grund av en sak i PM som jag har valt att inte säga då alla andra kroppsbyggare också fått det och därmed borde förstå samma sak. De som inte ser det är huvudmisstänkta. Varför ville de klippa upp just ditt skåp @Vimes ?

Jag tror att BM var siare som inte kunde öppna skåpet så hon behövde någon som bultsaxar upp det.
Röst: @StradhLestat
Och på grund av det jag nämner ovan valde jag att vara tråkig.

De här grejerna (tog mig kanske 30 sekunder att leta rätt på dem och citera, om du inte orkar kan det vara befogat med ett läkarbesök tror jag).

Grejerna han skriver om ovan gick utmärkt att deducera ur diskussionen i R1 om de hålls på den här översiktliga nivån. Att Octa käbblade om min DTF-brainfart direkt i spelets början handlade ju om det.

Med tanke på var informationsläget i tråden var vid den här tiden (8:30 imorse) är det här på tok för vagt och odetaljerat för att säga något om vad HOJ har i PM.

@Big Mama omkommer i nåt som lokaltidningen kallar en fitnessrelaterad olycka, men troligen var det någon företrädare för föräldraföreningen för knarkotika eller någon annan moralkärring som låg bakom. BM var bybo
Ameh vafan. Jag läser pm och fluff som en looser.

Det står att jag i min roll (Väktare) är företrädare för föräldraföreningen för knarkotika.
Så antingen finns det flera företrädare eller så är det nån moralkärring bland oss som klippte BM.

Vem är moralkärring bland oss?

Berätta mer, vilket namn? Kan du sia varje runda eller fick du bara engångsinformation?

Siandet fungerar bara under vissa väldigt speciella omständigheter. Det förtar i värsta fall rätt mycket av effekten om jag avslöjar vilka omständigheter.

”Korrupta brevbärare, om det finns sådana i spel”

De här grejerna (tog mig kanske 30 sekunder att leta rätt på dem och citera, om du inte orkar kan det vara befogat med ett läkarbesök tror jag).

Du sitter säkert på dator, för mig tar det flera minuter av bökigt klipp och klistra att citera föera inlägg.

Jag tyckte att det var tillräckligt tydligt utan att nämna det som stod och påhopp med 30 sekunder och läkarbesök är ganska otrevligt och oseriöst. Kul att det var lätt för dig att hitta @Vimes. Gör dock att andra kanske inte vill spela med en sådan ton.

Grejerna han skriver om ovan gick utmärkt att deducera ur diskussionen i R1 om de hålls på den här översiktliga nivån. Att Octa käbblade om min DTF-brainfart direkt i spelets början handlade ju om det.

Med tanke på var informationsläget i tråden var vid den här tiden (8:30 imorse) är det här på tok för vagt och odetaljerat för att säga något om vad HOJ har i PM.

Ok. Jag minns inte att ni pratade om att väktaren mördade alla som valt alternativ 2 men då var det väl så.

Du kunde ha citerat det bara så hade jag ju sett det.

Back