Varulv Den orimlige Åbäket - R2

Noterar att @Vimes valde att inte outa sitt högst existerande och inte alls ihopljugna pm innan han åter försvann ur tråden.

Jaja, hundarna simmar inte sig själva…

Suck. Jag är tydligen för trögfattad för att få bli trögfattatföreningens ordförande. 😖

Anthrox blev ju utröstad goddammit.
Big Mama DTF:ad (Eller?)

Återstår Biobunker som blev kemtvättad/diskad av SL (?!)

Alltså, Sven kan ju iofs tematiskt sett vara med i den där sjuka Föräldraföreningen FÖR knarkotika?

I så fall är mitt yrande om DTF…äh, glöm det…

Någon pratar in i mygga i kavajslaget: Hörni, vi får nog ta in han Basse här, de kognitiva nivåerna står på orange just nu…nä ursäkta …rött! Det är allvarligt, får massa felmeddelanden…
Du fortsätter att banka in ett narrativ om att BM blev utslagen ur spel av DTF!

Vad vet du för info om detta?
Så att jag fattar det viktiga att det tydligen skulle vara DTF med i spel så som du och Vimes babblar om.

Jag hade inte två val i mitt PM. Jag hade att välja mellan 2 saker. Det har jag tydligt redogjort för men inte direkt sagt vad det stod utan endast redogjort för det så att man om man har info förstår. Jag trodde då att alla kroppsbyggare hade samma info. Om alla direkt säger vad de har så blir det ju väldigt svårt att dra slutsatser.

Jag tänker inte redovisa mer än så då det borde räcka och i alla fall en har ju upptäckt det. Borde vara fler så vi skall nog titta på drevkedjan för att kunna lista ut vem som vinner mest på att jag åker ut.
Ja ok det är 1 ETT VAL där du har valt en av 2 två svar: vad svarade du? Alternativt 1 eller alternativt 2?

Men okej:

Jag fick välja mellan att antingen inte göra något (alternativ 1) eller att få en förmåga eller information (alternativ 2) med baksidan att jag dör om väktaren väktar mig.

Jag valde 1.

Kan vi rösta ut POJ nu (och förslagsvis Impetigo i nästa runda)?

Men okej:

Jag fick välja mellan att antingen inte göra något (alternativ 1) eller att få en förmåga eller information (alternativ 2) med baksidan att jag dör om väktaren väktar mig.

Jag valde 1.

Kan vi rösta ut POJ nu (och förslagsvis Impetigo i nästa runda)?
Låter identiskt med mitt...fast jag valde 2 och fick en bultsax

Du menar svara på fulfingret? Sånt gör inte jag.

Det var ett pekfinger och inte ett långfinger. Jag ville att du skulle svara på min fråga om vad det var i POJs inlägg som du tyckte bekräftade PM:et.

En del verkar tycka det är svårt med Varulvsspel å komma på intressanta gräv.
Här har ni ett.
Varsågoda.

Så det är två spelare som påstår sig gjort fegvalet 1.
@Sömniga Isaac
@Vimes

Vad kan vi utröna om detta?
VJVS👍

Här har ni ett.
Varsågoda.

@Sömniga Isaac
@Vimes

VJVS👍
Jag var jäkligt nära att välja 1. Jag vägde risken att råka dö om väktren skulle väkta mig mot okänd förmåga/info, som jag röknade med skulle vara svag. Jag chansade på 2.... Om jag hade valt om just nu, med facit, så hade jag npg valt 1. Som sagt min bultsax är rätt usel....

Här har ni ett.
Varsågoda.

@Sömniga Isaac
@Vimes

VJVS👍
Tycker båda känns gröna. Lagom vimsigt.

Här är min lista från rödast till grönast

Röda genget
POJ
Impetigo
Octagonal

Gröngula genget
Sysp
Stradh
Sidd
Sömniga Isaac
Vimes

Mina gröna just nu: Basse, Stradh och eventuellt Sidd. Sysp är gör inaktiv och fat cat-nöjd för att jag ska vara nöjd.

Isaac tycker jag nog också känns rätt grön. Men det är från R1, denna runda har jag knappt sett till'n

Back