RYKTE De(t) hemliga projekte(n/t)

guldfink

Hero
Joined
6 Feb 2011
Messages
1,032
ah men! Då är det väl inte hemligt längre1+!?
För mig är det fortfarande det. Jag har inte tillgång till Dantes fb-flöde (än) och om jag skulle ha det hade jag inte vetat vilken av alla hundratals logotyper som antagligen passerar där dagligen som skulle vara kopplad till kranks hemliga projekt.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,000
Location
Ereb Altor
För mig är det fortfarande det. Jag har inte tillgång till Dantes fb-flöde (än) och om jag skulle ha det hade jag inte vetat vilken av alla hundratals logotyper som antagligen passerar där dagligen som skulle vara kopplad till kranks hemliga projekt.
Din status som konspirationsteoretiker svajar betänkligt om du låter dig begränsas av sådana petitesser...
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,447
Location
Stockholm
om jag skulle ha det hade jag inte vetat vilken av alla hundratals logotyper som antagligen passerar där dagligen som skulle vara kopplad till kranks hemliga projekt.
Haha det skulle nog vara rätt uppenbart! :D

Det finns en musikkoppling förresten.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,609
Location
Huddinge
Idag såg jag den potentiella logotypen för Kranks ”hemliga” projekt delas i mitt FB-flöde.
Loggan verkar inte vara postar av krank på sitt egna flöde.
Eller så har han gjort det men begränsat så att jag inte kan se den posten.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,000
Location
Ereb Altor
Loggan verkar inte vara postar av krank på sitt egna flöde.
Eller så har han gjort det men begränsat så att jag inte kan se den posten.
Jag har spenderat lite för mycket tid med att försöka lista ut om man kan se vilka postade bilder ens vänner på FB har gillat. Jag misslyckades.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,368
Loggan verkar inte vara postar av krank på sitt egna flöde.
Eller så har han gjort det men begränsat så att jag inte kan se den posten.
Inte jag heller... Det är uppenbart att det finns en kabal av sammansvurna konspiratörer som håller oss vanligt folk utanför sin inre cirkel...
 

guldfink

Hero
Joined
6 Feb 2011
Messages
1,032
Jag spionerade på listan över sidor som @Dante följer på Facebook och det finns en del punk (kopplat till golaren @Magnus Seter s påstående om musik). Är det ett punkrollspel det handlar om? Alltså inget cyber, inget steam, bara punk. Slåss mot nassar och raggare på någon källarfest någonstans. Freddie Wadling som något slags Gandalf som dyker upp som uppdragsgivare ibland. Är det en världsbibel om den svenska punkscenen på 80-talet, @krank skriver? Gillar ens @krank punk?
 

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
818
Location
Umeå
Hmmmmm ... vete fan om krank kommer att döda mig för det här, men här är en ledtråd och ett villospår på samma gång! :D

View attachment 12436
OMG. Alla bitar faller plötsligt på plats. Det där är en bild av Steve Gerber utan glasögon. Kopplingen till USA är glasklar. Det hemliga projektet är såklart att de samarbetar tillsammans med Marvel för att göra "Howard the Duck: the roleplaying game". För att särskilja sig från andra superhjältespel kommer det säkert inte att utspela sig i nutid utan en historisk era, varför inte 1976? Howard the Duck skapades i december 1973, så det kommer att släppas i samband med 50-årsjubileumet.

1683026064494.png
 
Top