RYKTE De(t) hemliga projekte(n/t)

guldfink

Hero
Joined
6 Feb 2011
Messages
1,045
I trådar på forumet förekommer information om hemliga projekt. @krank har länge skrivit, och även så sent som i dag, om Hemliga projektet i Kranks arbetsdagbok och i går la @Mekanurg ut en Snabb uppdatering om att han lämnat över en draftversion av Eloso-projektet <HEMLIGT>.

Kalla mig galen, jag vet att det finns mer troliga alternativ, men nu under morgonen fick jag en känsla av att det i själva verket handlar om ett och samma projekt. @Mekanurg och @krank tisslar tillsammans. Vet ni vad jag tror (eller trodde, jag har insett att det är otroligt nu)?

DE JOBBAR PÅ EN SVENSK VERSION AV TATTERS OF THE KING!

Tänk på det; @krank är (väl?) Tatters-fantast. Eloso ger ut Call of Cthulhu Sverige. Okej, @Mekanurgs koppling till spelet är inte uppenbar, men han är ju (väl?) ändå väldigt mycket Eloso.

Vad tror ni? Ni får bara gissa om ni inte redan vet.
 

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
Joined
15 Oct 2008
Messages
1,840
Location
Off grid
Eloso annonserade ju att de ingår i ORC-alliance.
Kan det handla om att lansera svensk BRP som ersättning för all D&D som nånsin funnits? Att Pathfinder nu konverterar över till DoD Expert?!
:unsure:

:t6b-2: :t6r-5:
//EvilSpook
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,872
Location
Marjura
En månad och inget avslöjande? Finns det inte ngn mullvad/whistleblower/deep throat här på forumet? Okej, fattar, "golare får inga polare", "snitches get stitches" & "snackare får inga (kickstarter)backare" osv, men något liten infodump borde ha läckt vid det här laget.
 

guldfink

Hero
Joined
6 Feb 2011
Messages
1,045
En månad och inget avslöjande? Finns det inte ngn mullvad/whistleblower/deep throat här på forumet? Okej, fattar, "golare får inga polare", "snitches get stitches" & "snackare får inga (kickstarter)backare" osv, men något liten infodump borde ha läckt vid det här laget.
Som jag skrivit tidigare: det största beviset är tystnaden. Avsaknaden av dementi innebär bekräftelse!
 
Top