Nekromanti Dark Ages - skype

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Jag kommer vara där... sen om jag kommer prata med någon och inte bara lurka omkring är ju en helt annan femma :gremsmile:
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Den enda fördelen med vår försenade uppstart är ju att jag har kunnat läsa igenom stora mängder VDA-böcker. :gremsmile:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag håller på att ropa in clan book cappadocian på tradera så ingen brådska! :gremgrin:
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Hurra för Cissi!
Nej, men den boken är riktigt bra. Det är iofs bägge de andra som kom till Dark Ages också, Baali och Salubri.
Grattis till trevlig läsning framför dig!
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Medan den är väldigt bra hade jag inte rekommenderat Clan book Baali till någon :gremwink:
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Själv känner jag att den är som skriven direkt till mig.
Texten går rätt in i hjärtat. Eller platsen där hjärtat borde finnas, jag har meriten misplaced heart. :gremgrin:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Burnmoe said:
Själv känner jag att den är som skriven direkt till mig.
Texten går rätt in i hjärtat. Eller platsen där hjärtat borde finnas, jag har meriten misplaced heart. :gremgrin:
Hahaha :gremlaugh:

Alltså missförstå mig rätt nu, det är en mycket bra bok. Men holy shit that opening fiction! och det blir värre därifrån! :gremtongue:
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Du har helt rätt. Satt och läste den på jobbet, och var tvungen att se mig omkring när jag gjorde det. Det är ju inte direkt någonting med den boken som är normalt. :gremsmile:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Kan du tänka dig att få frågan "Vad läser du?" :gremlaugh:

Jag försökte förklara vad WOD slashers handlade om till en kompis som frågade mig det när jag satt och läste den på bussen. Det kunde ha gått bättre...
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Haha, nej, det finns vissa böcker som man bara inte kan förklara. Tzimisce clanbook är ju en av dem också :gremsmile:

Som tur är läser jag dem på datorn, och från dörren syns ju bara baksidan va skärmen...
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Klar fördel :gremsmile: Det har blivit lättare sedan jag fick en ipad.
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Då är det första introduktionspasset avklarat, och God45 överlevde till och med! Med ansiktet oskadat! =)
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Burnmoe said:
Då är det första introduktionspasset avklarat, och God45 överlevde till och med! Med ansiktet oskadat! =)
Min "Not in the face!" taktik håller än så länge! :gremlaugh:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,484
Men jag har ett så vackert, vackert ansikte! :gremcry:

Pro-tips för spelare! Säg inte till spelledaren att du inte vill bli ful i hans kampanj. Det är att be om det :gremlaugh:
 
Top