Nekromanti Dark Ages - skype

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Re: Cissis karaktär

Cissi said:
Mårten, starta en tråd i krönikerforumet. :gremsmile:
Jag instämmer. Och för er andra: jag utlovar extra xp för dem som skriver krönika ur sin rps synvinkel :gremsmile:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Re: Cissis karaktär

Men Burnmoe... det behövde du ju inte berätta för de andra! :gremlaugh:
(Fast jag började skriva innan jag visste)

Men jag får se angående krönikerforumet, kanske blir smidigare att göra så... men då måste man ju våga utanför denna tråd! :gremsmile:
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Re: Cissis karaktär

Muhahahah!
Gött att sätta press på dig! Nu fick du ju något roligt att pyssla med på jobbet :gremwink:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Re: Cissis karaktär

Burnmoe said:
Muhahahah!
Gött att sätta press på dig! Nu fick du ju något roligt att pyssla med på jobbet :gremwink:
:gremsuck:

Nåja, vi får se vad jag får ihop. :gremwink:
 

Glow

Veteran
Joined
14 Jul 2005
Messages
3
Re: Cissis karaktär

Jag väntar på att få läsa lite uppdateringar från kampanjen i Krönikor sektionen, så kom igen och våga ut från denna tråden already :gremtongue:
 

Glow

Veteran
Joined
14 Jul 2005
Messages
3
Re: Cissis karaktär

Ska kolla in den direkt, hoppas det kommer uppdateringar kontinuerligt.
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Veckan som kommer har vi inget spel, då flickvännen börjar med medicineringen och bieffekterna kommer förvandla mig till en betjänt.

Veckan därpå tycker jag dock vi försöker med ett spelpass innan midsommarsnapsen får hjärnorna att förtvina =)
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Uppdateringar kommer efter spelmöten :gremsmile:

Ahh, tråkigt. Hoppas det går bra med medicinering och allt. Jag är tyvärr borta veckan därpå, från 16-23. Ska vara barnledare på pingsts midsommarkonference i nyhem så kommer springa runt som en stolle och bråka med barn :gremsmile:

Men veckan efter det om ni nu inte dricker så mycket så att hjärnan blir allt för liten :gremwink:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,386
Jag kommer kunna alla veckor men behöver ett datum att kolla mot mitt super funkiga schema. Så ge mig typ 2 eller 3 alternativa tider så kommer jag säkert kunna minst en av dem :gremsmile:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Sååå... när ska vi spela nu då?

Jag och Mårten blev visst uppbokade nästa torsdag men jag kan i alla fall resten av veckans kvällar. Vad säger ni?
 
Top