Sure thing!Basenanji;n148800 said:Kan man få arrangera? Jag har ett äventyr som jag hemskt hemskt gärna vill spelleda!
Vad vill du köra?
Sure thing!Basenanji;n148800 said:Kan man få arrangera? Jag har ett äventyr som jag hemskt hemskt gärna vill spelleda!
Jag förstod det som att det var detta?Dante;n148916 said:Sure thing!
Vad vill du köra?
Basenanji;n148818 said:Metalopol: några programmerare får i uppgift att undersöka digitala arytmier i virtuella världar. Regler: d20/nedbantat BRP á la Kranks Kutulu.
Vi är helt ofarliga. Ett gäng mysmjukisar, bara.clarence redd;n148946 said:Jag vill komma, men jag varken vågar eller kan. Jag samlar mod tills nästa gång : )
Men kom på forumsöl istället då.clarence redd;n148946 said:Jag vill komma, men jag varken vågar eller kan. Jag samlar mod tills nästa gång : )
Arfert;n148955 said:Det var ju fan att man var ute hos kund och inte såg det här innan det var försent. Jobbigt. Det var ju självklart att jag ville komma.
Bra poäng.Lukas;n148956 said:minns jag rätt har de senaste åren blivit lite avhopp när datumet närmat sig, så ge inte upp hoppet
Hurra!anth;n148913 said:Tänkte tillägga att biblioteket är bokat fredag 04 mars för DanCon-öl
Ja. Jag är skraj att frysa om fossingarna - behövs tofflor?Dante;n148952 said:Vi är helt ofarliga. Ett gäng mysmjukisar, bara.
Utom Recca. Hon är tuff och cool.
Aha, okej, det låter betryggande : ) Särskilt om man får ha tofflor med sig.Dante;n148952 said:Vi är helt ofarliga. Ett gäng mysmjukisar, bara.
Dante;n148952 said:Vi är helt ofarliga. Ett gäng mysmjukisar, bara.
Betyder det att du vill bli uppskriven på reservplats?hakanlo;n149072 said:Skulle gärna komma!
Ja tack!Dante;n149074 said:Betyder det att du vill bli uppskriven på reservplats?