Nekromanti DanCon XI

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Dimfrost;n71148 said:
Jag åker gärna med dig i stället (och hade ändå tänkt åka hem söndag morgon), jag ska köra till Stockholm nu i helgen och det är okej att inte behöva göra det två veckor i rad. :)
Jag åker gärna med och har bett om sängplats så jag planerar hemfärd på söndag också. :)
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,491
Location
En mälarö
Det har inte diskuterats något om vad folk vill spela och/eller vilka spel de tänker ta med sig. Själv har jag precis skaffat The Resistance och tänkte ta med mig det. Det tar liten plats, går snabbt och kan potentiellt engagera många spelare.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,491
Location
En mälarö
Stövelkatten;n71243 said:
Det här suger enorm hästpung. Vi snackar alltså jättestor. Jag får alltså inte ens in den om ens jag fejkar det. Den är astronomisk.

Jag kan inte komma. På grund av ett jättetråkigt och hemskt sjukdomsfall måste jag åka bort på fredag.
:sad:
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,857
Location
Stockholm
Stövelkatten;n71243 said:
Jag kan inte komma. På grund av ett jättetråkigt och hemskt sjukdomsfall måste jag åka bort på fredag.
Jättetråkigt på alla sätt.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,609
Location
Huddinge
jag insåg just att jag inte kommer kunna närvara på lördag...
tydligen är jag behövd på andra ställen.
 
Joined
16 Feb 2010
Messages
372
Location
Stockholm
Stövelkatten;n71579 said:
Kanske ska förtydliga att det inte är inom familjen eller så, men väl en kollega. Lika tråkigt dock.


Hoppas ni får ett grymt DanCon med samma surrealistiska dos kul som det brukar vara! :)
Vi ska hedra dig med att spela Sea dracula klockan 3-4! Tråkigt att du inte kan komma men starkt av dig att vara där för kollegan!
 
Joined
16 Feb 2010
Messages
372
Location
Stockholm
Stövelkatten;n71671 said:
Ett annat lämpligt sätt att hedra min frånvaro kan vara att bränna upp viktiga ledtrådar. Fråga Chrull :D
Jag ska prata med Chrull och så ska vi bränna allt som passar sig!
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Jag hade gärna åkt upp och varit med på DanCon i år, supertrevligt minikonvent med gött folk. Men kände att jag inte varit aktiv nog här det senaste året för att kunna göra det med gott samvete, kanske till och med skulle innebart att jag tvingades kicka bort någon annan från priostegen då det vissa år varit mer folk än platser.

Men jag hoppas jag träffar er alla på GothCon i alla fall!
Jag har nog dessutom 1 sovplats i soffa om någon som åker långt inte känner för sovsal, får ge tillbaka för gångerna jag fått övernatta hos andra forumiter nu (Pm:a mig i så fall, denna tråden är inte platsen för den diskussionen).
 

Zimith

Veteran
Joined
14 Feb 2014
Messages
29
chrull;n66669 said:
Jag kommer.

Kan tänka mig att arrangera lite OSR-spelande men vet inte om jag kommer ha något nyskrivet redo. Får se. Och om inte HoboCon duger för prio 2 så jävlar! :p

Kan man passa plats på OSR-arret? I så fall gör jag det!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,857
Location
Stockholm
Då har jag skickat PM med den sedvanliga informationen till alla som anmält sig.

Varmt välkomna på lördag!
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,491
Location
En mälarö
Spider Jerusalem;n72242 said:
Tackar Dante, detta är det man ser fram emot hela året!
Finns kina krogen kvar?
De hade Tsingtao på 70 cl-flaskor vill jag minnas.
 
Top