Nekromanti DanCon XI

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
Kategori 2 på mig tack. Brukade inte "långväga forumiter" ha en specialkategori? Jag bor ju i Ludvika nu ;)
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Jag vill komma, sort-of medhjälpare om än inte strikt arrangör av Repetikon och HoboCon, men troligtvis prio 5.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Dante;n66686 said:
Anth: Bokar du biblioteket för pre-DanCon-öl den 27:e?
Gah! Vi ska ju ha 15-årsfest veckan innan. Det är ditt ansvar om hälften av alla forumiter blir alkoholister. :)
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
anth;n66697 said:
Gah! Vi ska ju ha 15-årsfest veckan innan. Det är ditt ansvar om hälften av alla forumiter blir alkoholister. :)

Det har blivit en tradition i sig, det med 15årsfest varje år.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,865
Location
Stockholm
Rymdhamster;n66690 said:
Kategori 5 på mig tack. Brukade inte "långväga forumiter" ha en specialkategori?
Jag tyckte så synd om Stockholmsforumiterna.
 

Korpen

Hero
Joined
4 Jun 2002
Messages
1,207
Location
Stockholm
anth;n66697 said:
Gah! Vi ska ju ha 15-årsfest veckan innan. Det är ditt ansvar om hälften av alla forumiter blir alkoholister. :)
Jag är övertygad om att det är logiskt omöjligt för hälften av forumiterna att bli alkoholister, enligt "kan inte bli som redan är"-principen. :p
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Jag skulle vilja lite fult anmäla mig och min pojkvän, Zimith på forumet. Han har prio-nr 5.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,865
Location
Stockholm
Moderering!

Nu lägger vi ner sidospåret om prioriteringssystemet.

Tack på förhand.

Uppdatering: Nä, jag tar helt sonika bort sidospåret. Det hör inte hemma i denna tråd.
 

erikt

Hero
Joined
21 Feb 2014
Messages
1,179
Jag vill komma! (Prio 4)
Sovplats kommer jag antagligen att vilja ha (beror lite på exakta tider och sånt om jag behöver sovplats eller inte.)
 

Anarchclown

Swashbuckler
Joined
24 Apr 2010
Messages
2,341
Location
Stockholm
Eh, både Anth och Rymdhamster har arrangerat Repetikon vid tillfälle under det senaste året. Att de inte kommer ihåg det bör de nog inte bestraffas för. :)
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
Anarchclown;n66853 said:
Eh, både Anth och Rymdhamster har arrangerat Repetikon vid tillfälle under det senaste året. Att de inte kommer ihåg det bör de nog inte bestraffas för. :)
Arrangerade jag verkligen ett Repetikon efter senaste Dancon? Jag kom inte ihåg, och jag ville inte försöka ta mig friheter jag inte förtjänar.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,924
Location
Ludvika
OKej. Anarchclown brukar påstå att han har ett utmärkt minne, så jag ändrar mig till Kategori 2. Ber om ursäkt för det administrativa strul jag ger upphov till.
 
Top