jaha då har man sett den med
kom små barn så skall farbror netfeed berätta en saga för er... eller inte
jag har inte läst någon annans poster om ringen som kan förstöra min bild av filmen... ännu
ljud mässigt så var det för högt

men det kan man ju alltid leve med

personligen tycker jag att första filmen hade ett bättre soundtrack som man märkte så där direkt men jag skall försökta få tag på det och då skall vi se...
bilden var som i den första delen bra, mycket bra men jag tycker att de kunde jobba lite mer på gollum, snacka om att han ahde personligehetsklyvningar, för ibland kunde han se lite "fel" ut, enterna var balla...
manuset var väl så där jag tycker det var lite "lättigt" så som den första filmen var, inte så stor tyngd i det hela som... detta var det iofs inte i den första filmen heller enligt min mening men det är ju tre stora böcker de jobbar med så jag kan förstå varför de måste ta en del saker lite lättare...
personligen så tycker jag inte att man skall se det som tre filmer utan en film vilket gör att jag inte kommer komma med ett jätte utlåtande om hur ajg tycker filmen igentligen var

på sina ställen var filmen lite väl "för rolig" inte så allvarlig som man kunde tycka men allvaret kommer väl i nästa del, annars var det en bra del men ej bättre än första, ajdå nu sa jag för mkt

men vi får se på den sista och då komma med ett större utlägg
/Netfeed, som kan tala om att detta är nog hans längsta post hittills och att han har huvudvärk sedan sett TTT igår
[edit] jag kom på en sak till... filmentog lsut lite väl fort... det var bara smack på slut ungefär... dåligt [/edit]