Nekromanti Crowdfunding för SAGA andra upplagan.

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Snarast, jag måste bara fixa lite grejer till den PDF:en. Vill till exempel undvika att behöva manuellt "vattenmärka" alla. Och lite annat fix. Men den ska vara klar till samtidigt böckerna börjar skickas ut.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Fick hem några ex för påseende idag. Fan vilken snygg och fet bok! :) Som den första versionen borde varit, om jag hade haft råd med det då.

Distributören borde få ex att leverera till butikerna och skicka till andra snart, hoppas jag!
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,881
Location
Port Kad, The Rim
Arfert;n130105 said:
Fick hem några ex för påseende idag. Fan vilken snygg och fet bok! :) Som den första versionen borde varit, om jag hade haft råd med det då.

Distributören borde få ex att leverera till butikerna och skicka till andra snart, hoppas jag!
Nice! Och när kommer Sci-Fi! ?
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Arfert;n130105 said:
Fick hem några ex för påseende idag. Fan vilken snygg och fet bok! :) Som den första versionen borde varit, om jag hade haft råd med det då.
Pix or it didn't happen! :cool:
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Sci-Fi har kommit från tryckarn. De första exen kommer bundlas med nya Fantasy! och Action! till priset för en bok, ungefär. Sedan kommer det säljas separat. Köp ett spel, få tre. Men du (Mekanurg) kan få några ex redan nu, såklart.
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,881
Location
Port Kad, The Rim
Arfert;n130122 said:
Sci-Fi har kommit från tryckarn. De första exen kommer bundlas med nya Fantasy! och Action! till priset för en bok, ungefär. Sedan kommer det säljas separat. Köp ett spel, få tre. Men du (Mekanurg) kan få några ex redan nu, såklart.
Nice! :cool:
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Pix or it didn't happen! :cool:


En stor bok, 190x297 mm, 404 sidor, den storlek som Saga var tänkt att vara från början (vi gick ner i storlek av ekonomiska skäl förra versionen).
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,411
Location
Umeå
Jäkligt fin, grattis. Hur kommer det praktiska gå till när vi ska hämta ut boken från butiken. Får vi någon kod eller kommer dom ha en lista på de som ska ha boken?
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,411
Location
Umeå
Jag som ska sitta i soffa imorgon från 0700 - 2100 och jobba, tänk vad roligt jobbet hade blivit om man hade haft en Saga pdf att läsa :)
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,077
Location
Göteborg
Så... jag såg boken på hyllan på SFbok i Gbg idag.

När kommer meddelandet om att jag kan gå och hämta mitt exemplar? :p
 
Top