Nekromanti Crowdfunding för SAGA andra upplagan.

Robert

Warrior
Joined
22 Feb 2014
Messages
246
Jag har lite svårt att se problemet med funding-projekt som pågår samtidigt. Inget av dem är vansinnigt dyra och inget av dem har en uppsjö med delmål som kostar multum. I princip får man spelen i en bok även på de högsta nivåerna. Har svårt att se att potentiella stödjare avstår av ekonomiska skäl eller att någon missar ett av spelen på grund av eventuell förvirring.
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Coolt, det har trillar in några tusen på bara några timmar. Lycka till. Ska strax backa.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Vet ej, Arntsen, vet ej. Så stöd som fan. Värva dina kompisar. Få avlägsna släktingar att köpa.
 

Arntsen

Warrior
Joined
2 Mar 2002
Messages
351
Location
Skiptvet/Østfold/Norge
Arfert;n92859 said:
Vet ej, Arntsen, vet ej. Så stöd som fan. Värva dina kompisar. Få avlägsna släktingar att köpa.
Fast jag har inga kompisar :p
Nej men jag omnämnde detta nyss på rollespill.info förhoppningsvis genererar det något, har inte fått tummen ur att backa själv än, men det kommer :)
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Just nu väntar jag på ryggbredd från tryckeriet, så att omslaget kan tryckas. De sista korrändringarna gjorde jag idag på inlagan.

Så i princip ja, på gränsen till november, om tryckeriet inte har en massa andra jobb som ligger före... Brukar ta 3-4 veckor.

Puh! :)
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Saga gick på tryck i fredags!
Nu är det bara att hålla tummarna att tryckarn gör ett bra jobb.
 
Top